Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: The R3belz

Track(s): Feel The Rhythm

Sample/video:


Bron: https://www.facebook.com/TheR3belz/

Citaat:
Yo peps! I think is time to show you a new preview...
This is: 'Feel the rhythm'


https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/the-r3belz-essence-ep-n4a002-t67147.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track is dit zeg :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 17:49 
 
Hardtraxxer

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg hier een beetje een classics gevoel van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijn sfeertje zit hierin. En ook die mid klinkt echt enorm vet. Climax ook zeker lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The R3belz kan echt niets fout doen bij mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat ie een beetje een comeback gaat maken. Had vernomen dat hij niet zo'n 'typische dj' is en liever produceert dan draait. Dan maar hopen dat 'ie veel vet materiaal blijft producen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hoop dat ie een beetje een comeback gaat maken. Had vernomen dat hij niet zo'n 'typische dj' is en liever produceert dan draait. Dan maar hopen dat 'ie veel vet materiaal blijft producen :D


Wel jammer, had graag veel sets van hem mee willen maken. Hij kan namelijk best aardig draaien en zijn platen liegen er echt niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Yup is ook jammer. Volgens mij voelde hij niet zo thuis op een podium, kan zijn dat ik het nu niet precies verwoord zoals hij het gepost heeft, want is echt jaaaren geleden dat hij dat ergens gepost heeft. Maar zo ongeveer kwam het erop neer volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 08:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wat een heerlijke track is dit zeg :loving: :worship:


Dit, heerlijke plaat!

Wel een vervelende titel gezien hij al een plaat heeft die Keep The Rhythm heet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 08:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poaaaaaaa, :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk sfeertje :love: Tweede helft van het nummer is wel een beetje 13/12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat! Kijk echt uit naar dat mini album :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goud :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een fijne sfeer weer! De kicks klinken wel wat blokkerig.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks