Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dakpan wrote:Deze mannen kunnen ook echt alles he :worship: Van euforisch tot superrauw en nu kan je daar ook duister aan toevoegen :D Zeker 1 van m'n favo producers.
Helemaal waar, vind sowieso bijna al hun laatste producties supervet!
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
dawasiknie wrote:
Dakpan wrote:Deze mannen kunnen ook echt alles he :worship: Van euforisch tot superrauw en nu kan je daar ook duister aan toevoegen :D Zeker 1 van m'n favo producers.
Helemaal waar, vind sowieso bijna al hun laatste producties supervet!
Inderdaad, alleen de uitvoering kan soms nog iets beter, als je dan zo'n kijharde intro hebt en een happy climax, maargoed ik moet niet klagen! :D
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Ik neem terug dat 'k zei dat ik die pitchkicks niet vervelend vind... Gaan echt te hoog. Weet ook weer hoe vreselijk hoog ze live klonken op Euphoria :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Inno wrote:Ik neem terug dat 'k zei dat ik die pitchkicks niet vervelend vind... Gaan echt te hoog. Weet ook weer hoe vreselijk hoog ze live klonken op Euphoria :(
Bij The R3bels vond ik het nog meevallen vergeleken met die van Vamper xd Maar in deze track stoor ik me er sws niet zo erg aan
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Jezus die kicks rammen er echt hard in!
Lekker shit :love:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
:drool: :bomb:

kan niet wachten om ze te zien op Free festival :woot:
Bierkoning
last seen 22 days ago
Na een paar x luisteren ben ik echt helemaal verliefd op deze track :love: :worship:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Jezus, live is deze echt tering vet! :love:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Roells wrote:Jezus, live is deze echt tering vet! :love:
Knalde echt zwaar hard op Intents zaterdag! :bomb:
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Wat een track!! :bomb:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
The r3bels met alweer een dikke plaat ja ...

Staan nu bij m'n lievelingsartiesten, helden !
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ik kan niet in woorden beschrijven wat deze plaat met mij doet, heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde :$ Heerlijke intro met snoeiharde kicks en de climax is ook echt geweldig. Wat een sfeer in deze plaat zeg, fantastisch :D
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
Mr Lellebel wrote:heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde :$
nu kan je ook overdrijven he :P
op defqon gaan we hem weer live horen! :D
B-front gaat deze zeker weten draaien op de main! ^^
kan niet wachten :D
Bierkoning
last seen 22 days ago
Ik kan het me voorstellen Lellebel, ik krijg ook echt elke keer kippenvel als ik em opzet :loving:
Samen met Pattern 2 & Goddamn denk ik de vetste plaat vooralsnog dit jaar :worship:
S
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
Pommer wrote:Samen met Pattern 2 & Goddamn denk ik de vetste plaat vooralsnog dit jaar :worship:
zeker mee eens! :D
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
SvonD wrote:
Mr Lellebel wrote:heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde :$
Haha ja maar ik overdrijf niet, had niet verwacht dat ik ooit meer dan kippenvel zou krijgen bij een hardstyle track maar door deze plaat werd ik toch een beetje emotioneel haha xd
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Zo wat ging deze hard gisteren op Fantasy Island zeg :woot: ! Heerlijke plaat :loving: !
S
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
Mr Lellebel wrote:
SvonD wrote:
Haha ja maar ik overdrijf niet, had niet verwacht dat ik ooit meer dan kippenvel zou krijgen bij een hardstyle track maar door deze plaat werd ik toch een beetje emotioneel haha xd
:aww: ik voel hier een knuffel momentje aankomen :P
ik heb dat ook hoor bij sommige tracks ^^ met name inner creativity heel erg haha
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Mr Lellebel wrote:Ik kan niet in woorden beschrijven wat deze plaat met mij doet, heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde :$ Heerlijke intro met snoeiharde kicks en de climax is ook echt geweldig. Wat een sfeer in deze plaat zeg, fantastisch :D
Snap je. :D Echt een geweldige plaat dit, vooral die snoei en snoeiharde intro. :bomb: Krijg echt een dikke smile op m'n gezicht als ik deze track luister. Beter draait Bob hem ff aankomen weekend!
D
ze blijven het maar flikken hé! bijna elke plaat is goud waard van The R3bels! :thumbsup:
mag soms wel beter gemasterd worden maar doet er verder niet toe! beest plaat! :bomb:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Echt, wat is deze plaat ongelofelijk gruwelijk :love:

Luister zo goed als nooit ongereleasde plaatjes meer dan één of twee keer, maar deze heb ik al wel 80x geluisterd zonder dat ie ook maar een klein beetje minder wordt! The R3bels hebben nu 2 van mijn favoriete platen van het jaar, en dat zet ze naast Co2 :)
Bierkoning
last seen 22 days ago
Oke ik ben er uit, dit is nummer 1 tot nu toe, jezus wat een plaat zeg, kan het niet in woorden omschrijven, kan hem ook niet afzetten, luister hem nu een minuut of 40 non stop :loving:
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Wat een tempo en een energie zit er in deze track zeg, knalt echt belachelijk hard! :worship:
Een van de betere nummers tot nu in 2011.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Wat een track! :worship: :worship:
Hopelijk word deze snel gereleased
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gaat ontiegelijk hard en is lekker, maar zeker niet de beste van dit jaar. Vindt Pattern 2 sowieso beter :)