Helemaal waar, vind sowieso bijna al hun laatste producties supervet!Dakpan wrote:Deze mannen kunnen ook echt alles heVan euforisch tot superrauw en nu kan je daar ook duister aan toevoegen
Zeker 1 van m'n favo producers.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Inderdaad, alleen de uitvoering kan soms nog iets beter, als je dan zo'n kijharde intro hebt en een happy climax, maargoed ik moet niet klagen!dawasiknie wrote:Helemaal waar, vind sowieso bijna al hun laatste producties supervet!Dakpan wrote:Deze mannen kunnen ook echt alles heVan euforisch tot superrauw en nu kan je daar ook duister aan toevoegen
Zeker 1 van m'n favo producers.
Ik neem terug dat 'k zei dat ik die pitchkicks niet vervelend vind... Gaan echt te hoog. Weet ook weer hoe vreselijk hoog ze live klonken op Euphoria 
Bij The R3bels vond ik het nog meevallen vergeleken met die van VamperInno wrote:Ik neem terug dat 'k zei dat ik die pitchkicks niet vervelend vind... Gaan echt te hoog. Weet ook weer hoe vreselijk hoog ze live klonken op Euphoria
Jezus die kicks rammen er echt hard in!
Lekker shit
Lekker shit
kan niet wachten om ze te zien op Free festival
Na een paar x luisteren ben ik echt helemaal verliefd op deze track

Jezus, live is deze echt tering vet! 
Knalde echt zwaar hard op Intents zaterdag!Roells wrote:Jezus, live is deze echt tering vet!
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Wat een track!! 
The r3bels met alweer een dikke plaat ja ...
Staan nu bij m'n lievelingsartiesten, helden !
Staan nu bij m'n lievelingsartiesten, helden !
Ik kan niet in woorden beschrijven wat deze plaat met mij doet, heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde
Heerlijke intro met snoeiharde kicks en de climax is ook echt geweldig. Wat een sfeer in deze plaat zeg, fantastisch 
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
nu kan je ook overdrijven heMr Lellebel wrote:heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde![]()
op defqon gaan we hem weer live horen!
B-front gaat deze zeker weten draaien op de main!
kan niet wachten
Ik kan het me voorstellen Lellebel, ik krijg ook echt elke keer kippenvel als ik em opzet
Samen met Pattern 2 & Goddamn denk ik de vetste plaat vooralsnog dit jaar
Samen met Pattern 2 & Goddamn denk ik de vetste plaat vooralsnog dit jaar
-
SHardtraxxer
- last seen Oct 2017
zeker mee eens!Pommer wrote:Samen met Pattern 2 & Goddamn denk ik de vetste plaat vooralsnog dit jaar
Haha ja maar ik overdrijf niet, had niet verwacht dat ik ooit meer dan kippenvel zou krijgen bij een hardstyle track maar door deze plaat werd ik toch een beetje emotioneel hahaSvonD wrote:nu kan je ook overdrijven heMr Lellebel wrote:heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde![]()
![]()
Zo wat ging deze hard gisteren op Fantasy Island zeg
! Heerlijke plaat
!
-
SHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Mr Lellebel wrote:Haha ja maar ik overdrijf niet, had niet verwacht dat ik ooit meer dan kippenvel zou krijgen bij een hardstyle track maar door deze plaat werd ik toch een beetje emotioneel hahaSvonD wrote:nu kan je ook overdrijven heMr Lellebel wrote:heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterde![]()
![]()
ik heb dat ook hoor bij sommige tracks
Snap je.Mr Lellebel wrote:Ik kan niet in woorden beschrijven wat deze plaat met mij doet, heb serieus tranen in mijn ogen gekregen toen ik hem luisterdeHeerlijke intro met snoeiharde kicks en de climax is ook echt geweldig. Wat een sfeer in deze plaat zeg, fantastisch
-
D
ze blijven het maar flikken hé! bijna elke plaat is goud waard van The R3bels!
mag soms wel beter gemasterd worden maar doet er verder niet toe! beest plaat!
mag soms wel beter gemasterd worden maar doet er verder niet toe! beest plaat!
Echt, wat is deze plaat ongelofelijk gruwelijk
Luister zo goed als nooit ongereleasde plaatjes meer dan één of twee keer, maar deze heb ik al wel 80x geluisterd zonder dat ie ook maar een klein beetje minder wordt! The R3bels hebben nu 2 van mijn favoriete platen van het jaar, en dat zet ze naast Co2
Luister zo goed als nooit ongereleasde plaatjes meer dan één of twee keer, maar deze heb ik al wel 80x geluisterd zonder dat ie ook maar een klein beetje minder wordt! The R3bels hebben nu 2 van mijn favoriete platen van het jaar, en dat zet ze naast Co2
Oke ik ben er uit, dit is nummer 1 tot nu toe, jezus wat een plaat zeg, kan het niet in woorden omschrijven, kan hem ook niet afzetten, luister hem nu een minuut of 40 non stop 
Wat een tempo en een energie zit er in deze track zeg, knalt echt belachelijk hard!
Een van de betere nummers tot nu in 2011.
Een van de betere nummers tot nu in 2011.
Wat een track!
Hopelijk word deze snel gereleased
Hopelijk word deze snel gereleased