ik vind het best vet klinken
alleen de intro klinkt harder dan de climax, dat is wel een beetje jammer
Related topics
- View the latest post: So yeah, what's your definition of Music? (The R3bels mix by Aartje)
- View the latest post: The R3bels - Music To Us/Pattern 2 (ITAL012)
- View the latest post: The R3bels - Pattern 2 / Music To Us (ITAL012)
- View the latest post: Broken Balance - Top 25: The R3bels (& z)
- View the latest post: DJ Mani, Zenda, A Dedication To... The R3bels/z & Exitium @ Beyond Limits (08-09-2013)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
Last edited by Oxbow on 10 Jan 2011 13:22, edited 2 times in total.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik zal wel veel tegenspraak krijgen hier door wat ik zeg:
Ik vind dat The R3bels vaak in platen een dikke intro/ outro hebben,
maar dan volgt de climax in de plaat en die valt dan tegen omdat hij niet in het geheel
past of de kick is er te lomp voor. Weet niet hoe ik het anders moet verwoorden...
maar dan volgt de climax in de plaat en die valt dan tegen omdat hij niet in het geheel
past of de kick is er te lomp voor. Weet niet hoe ik het anders moet verwoorden...
-
A
Klopt ook, maar deze vind ik dan wel weer leukNikkel wrote:Ik zal wel veel tegenspraak krijgen hier door wat ik zeg:
Toch wel een leuke plaat, hoewel me de climax niet echt aanspreekt.
Lekker nummertje, harde originele intro en energievolle zweverige climax 
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
Erg lekker... Die Intro
ze produceren lekkere nummers, maar breken nog niet echt door 
Dit is echt precies zoals ik het zou verwoorden! Intro weer gruwerlijk vet met een echt apparte sound en dan een mwah climax...Nikkel wrote:Ik zal wel veel tegenspraak krijgen hier door wat ik zeg:
idd het zelfde als bij Temptation die introThe I's wrote:Dit is echt precies zoals ik het zou verwoorden! Intro weer gruwerlijk vet met een echt apparte sound en dan een mwah climax...Nikkel wrote:Ik zal wel veel tegenspraak krijgen hier door wat ik zeg:
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Bijvoorbeeld ja. Imo klopt het geheel dan niet meer echt, de verhoudingen of zo...Intervention wrote:idd het zelfde als bij Temptation die introThe I's wrote:Dit is echt precies zoals ik het zou verwoorden! Intro weer gruwerlijk vet met een echt apparte sound en dan een mwah climax...Nikkel wrote:Ik zal wel veel tegenspraak krijgen hier door wat ik zeg:
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wat denk je van die intro van straith to the beat
die is zo vet!
Dit is weer een gave plaat! Vette Intro, gewoon goede kicks, climax had iets harder gemogen
Dit is weer een gave plaat! Vette Intro, gewoon goede kicks, climax had iets harder gemogen
Leuke melo en climax beetje slapjes maar dan die intro weer 
Weer een heerlijke track van the r3bels. Het wordt echt eens tijd dat zij doorgaan breken
Intro zoals altijd gruwelijk hard, alleen komt er weer zo'n soort trance-achtige melodie achteraan
Kleine stukje dat ik van de outro kan horen klinkt wel weer heel dik!
Kleine stukje dat ik van de outro kan horen klinkt wel weer heel dik!
Intro is echt gaaf! Climax is wat minder, spreekt me nog niet echt aan.
Intro is weer lekker en de melodie is gewoon heerlijk zweverig 
Intro is heerlijk! Climaxmelodie is wel lekker, maar niet 100% bijzonder. Overall echt een prima track!
-
CHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
de melodie doet me denken aan " Reverse - Distant Destiny " en die vond/vind ik zeer goed
Klopt ook, was die naam aan het zoeken! Heerlijk Trance-nummer trouwensCoderick wrote:de melodie doet me denken aan " Reverse - Distant Destiny " en die vond/vind ik zeer goed
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
opslag verliefd 
Hele vette intro, maar hoor toch liever andere kicks, dit met de machine kicks lijkt me zo vet