Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
S
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
DIT!D-Teq wrote:wat een heerlijke mid en wat een dikke melodie weer
. Er zit echt een heerlijke sfeer in. Dit is me even weer een klapper zeg
. Heb niets negatiefs op deze track aan te merken.
Had wel iets anders verwacht een titel als Armageddon... Intro is heel dik met die sounds en die viool. Maar de climax is helaas 3x niks en heeft vreselijke pitchkicks.
Zozo heerlijke track weer van hem. Alles wat ik van hem heb gehoord klinkt gewoon super! 
Inderdaad een vette mid-intro, maar de climax is niet zo heel boeiend
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Nummer begint heel vet... Climax is idd wat minder! Kicks zijn oke. Idd met een titel als armageddon verwacht je eerder een echt ragnummer
-
A
Bij de meeste rebels track is de intro beter dan de climaxDakpan wrote:Had wel iets anders verwacht een titel als Armageddon... Intro is heel dik met die sounds en die viool. Maar de climax is helaas 3x niks en heeft vreselijke pitchkicks.
Vooral bij Pattern 2.Almighty wrote:Bij de meeste rebels track is de intro beter dan de climaxDakpan wrote:Had wel iets anders verwacht een titel als Armageddon... Intro is heel dik met die sounds en die viool. Maar de climax is helaas 3x niks en heeft vreselijke pitchkicks.
heel italie heeft pitch kicks, wen er maar aan want het zou niet veel veranderenDakpan wrote:Had wel iets anders verwacht een titel als Armageddon... Intro is heel dik met die sounds en die viool. Maar de climax is helaas 3x niks en heeft vreselijke pitchkicks.
maar de plaat zelf geeft wel een heerlijk sfeertje
-
A
De mees-teDakpan wrote:Vooral bij Pattern 2.Almighty wrote:Bij de meeste rebels track is de intro beter dan de climaxDakpan wrote:Had wel iets anders verwacht een titel als Armageddon... Intro is heel dik met die sounds en die viool. Maar de climax is helaas 3x niks en heeft vreselijke pitchkicks.
Bedoelde er niks meer hoor.Almighty wrote: De mees-te
Die pitch kicks... en het ging net zo goed met die plaat 
-
RHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Vette intro, climax is niet zo overtuigend.
Vreselijke pitchkicks, kan niet geloven hoe achteruit hij is gegaan met z'n kicks
Sinds de split-up is het naar mijn gevoel alleen maar slechter gegaan.
Vreselijke pitchkicks, kan niet geloven hoe achteruit hij is gegaan met z'n kicks
-
A
Nou, doe er wat aan zou ik zeggen. Spreek weer eens met elkaar af, ga in relatietherapie ect.R3bel wrote:Vette intro, climax is niet zo overtuigend.
-
RHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
HahahaAlmighty wrote:Nou, doe er wat aan zou ik zeggen. Spreek weer eens met elkaar af, ga in relatietherapie ect.R3bel wrote:Vette intro, climax is niet zo overtuigend.
Het klinkt nu ik het achteraf lees wel raar
sjobie wrote:Nog niet echt overtuigend
-
A
Maar wat was nou de precieze reden dat jij nu Solo bent?R3bel wrote:HahahaAlmighty wrote:Nou, doe er wat aan zou ik zeggen. Spreek weer eens met elkaar af, ga in relatietherapie ect.R3bel wrote:Vette intro, climax is niet zo overtuigend.
Het klinkt nu ik het achteraf lees wel raar
De midintro klinks zoals gewoonlijk echt weer gruwelijk! Alleen de climax vind ik te saai voor woorden, en dan heb ik nog niks gezegd over die vreselijke pitchkicks 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Die pitchkick past gewoon prima bij dit nummer, niks te klagen.
mid-intro is echt heerlijk
en de melo is ook lekker maar die pitchkicks jezus wat springen die zeg 
Ze springen werkelijk alle kanten op, dit klinkt toch niet als een geheel man. Vind het echt niet klinken.jambekkie wrote:Die pitchkick past gewoon prima bij dit nummer, niks te klagen.
Inderdaad, wederom de intro weer is beter dan de climax.sanderovic wrote:Nummer begint heel vet... Climax is idd wat minder! Kicks zijn oke. Idd met een titel als armageddon verwacht je eerder een echt ragnummer
-
J
Net als de film, een pareltje.