Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
HAHA die kicks :lol:

Zo slecht zijn ze echt niet Greenman.

I beg to differ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een ontiegelijk irritant sfeerloze lange break heeft de plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:45 
 
Hardtraxx Addict

Gelukkig is The Prophet weer goed op weg met z'n laatste paar tracks :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Gelukkig is The Prophet weer goed op weg met z'n laatste paar tracks :yay: :beer:

Maar deze gaat bij lange na niet over H3Y heen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een aardige plaat.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks