Eerste van The Prophet die mij weet te pakken in 2/3 jaar tijd.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Waarom maakt hij nou alweer het anthem? Laat dan Max Enforcer het nog maar een keer maken want die heeft in 2010 één van de beste anthems ooit neergeknalt. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit._theon_ wrote:Eerste van The Prophet die mij weet te pakken in 2/3 jaar tijd.
Dit.p-stylez wrote:de fuck.. is dit gemaatk door de prophet? nou met een andere kick had hij dan eindelijk een goed nrtje gehad!
Er zijn redelijk wat pioniers die niet zelf producerenDark Pact wrote:Hoezo zou je daar moeite mee hebben, de man is een pioneer binnen deze scene. Die weet wel wat hij doet lijkt me![]()
Erg benieuwd naar HQ versie, moest echt wennen aan de hele track, maar lijkt me live echt lekkere knaller!
Mag hopen dat die kicks straks beter klinken dan in die previews
Moet zeggen dat ik het verder wel een leuk plaatje vind. Melodie was even wennen maar ik vind het wel wat hebben.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wut 2 keer black anthem op rij, scantraxx anthem
hopelijk is dit zijn afscheids anthem dan ofzo
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
ik heb het vermoeden dat hij dit niet zelf heeft geproduceerd. Misschien door Audiofreq? Die vorige 2 collab tracks van The prophet en audiofreq klonken ook als audiofreq solo.
In 't algemeen zijn de anthems van tegenwoordig, net zoals deze, niet veel waard. 
Wsl wel zelf geproduceerd, maar dan in de studio van audiofreqemmerick wrote:ik heb het vermoeden dat hij dit niet zelf heeft geproduceerd. Misschien door Audiofreq? Die vorige 2 collab tracks van The prophet en audiofreq klonken ook als audiofreq solo.
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Blijft toch moeilijk om te geloven dat dit van The Prophet is... Best een lekker nummertje, al mogen ze van mij gerust B-Front ofzo een kick edit laten doen, bah.
Lekkere plaat vanaf de climax, melodie en zijn sounds zijn wel echt nice!
Vocal break is wel om te janken, maar verder een prima plaat, vooral voor Dov's doen
Vocal break is wel om te janken, maar verder een prima plaat, vooral voor Dov's doen
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dump die FUCKING Audiofreq! Word die gozer nu al helemaal zat!
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
1, dit is een track van the prophetjambekkie wrote:Dump die FUCKING Audiofreq! Word die gozer nu al helemaal zat!
2, Dat is jou mening , zijn ook mensen die Audiofreq goed vinden , Ik zelf niet zo maar tog kan d'r mee door.
3, Vind de track te doen maar toch niet echt wat ik verwacht voor een black anthem
Nah niet slecht, vocals wel wat irritant 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Wat?Fietsband wrote:2, Dat is jou mening , zijn ook mensen die Audiofreq goed vinden , Ik zelf niet zo maar tog kan d'r mee door.jambekkie wrote:Dump die FUCKING Audiofreq! Word die gozer nu al helemaal zat!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik zeg het gewoon hoor, maar dit is een van de beste platen die ik heb gehoord het afgelopen jaar! De vibe, de sfeer, de sounds. Geweldige kracht erin en een geweldig tempo, echt een super plaat!
Volledige Track
View on YouTube
View on YouTube
Niet slecht, had een stuk erger verwacht toen ik zag dat Dov hem had gemaakt 
De vocals er uit en het is een goede plaat!
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Lolbroek op de site die niet genoemd mag worden:
(Username)The Prophet:
Why does it needs to be free? You guys should buy it on http://www.remuxxes.comz
Should i make a hardcore remuxxx
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Fietsband wrote:1, dit is een track van the prophetjambekkie wrote:Dump die FUCKING Audiofreq! Word die gozer nu al helemaal zat!![]()
2, Dat is jou mening , zijn ook mensen die Audiofreq goed vinden , Ik zelf niet zo maar tog kan d'r mee door.
3, Vind de track te doen maar toch niet echt wat ik verwacht voor een black anthem
Ik heb niks gezegd over wie deze track geproduceerd heeft. Ik vind alleen niet dat Audiofreq dit allemaal verdiend. Het anthem van 10 jaar Scantraxx oa. Beetje jammer, hij mag eerst kwaliteit afleveren voordat ie wat te zeggen heeft. VIND ik..