Lijkt er niet eens opDelcone wrote:Het is geen Adaro ik heb hem er al is eerder over aangesproken,tenzij hij het echt stil moest houden.
Maar dat geloof ik niet Dit vind ik eerder Zatox ik vond het qlimax anthem ook niks. synt @ It Must Be
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zitten wel zatox tintjes aan de lead wel een beetje. en volgens mij is dit niet te goede versie omdat de kick idd nogal zacht staat.
Die mid intro heeft het zelfde karakter alleen de klank is anders een de lfo word anders aangestuurd ! maar ik blijft er toch bij dat dit echt een zatox synt is,als dit een nieuwe ran-d sound ik ben ik er snel op uit gekeken helaas !Dark Pact wrote:Lijkt er niet eens opDelcone wrote:Het is geen Adaro ik heb hem er al is eerder over aangesproken,tenzij hij het echt stil moest houden.
Maar dat geloof ik niet Dit vind ik eerder Zatox ik vond het qlimax anthem ook niks. synt @ It Must Be
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Wát een lange intro
slecht.
slecht.
wutRiianne -- wrote:Wát een lange intro![]()
slecht.
Dat hoort bij de trailer, lijkt me.Riianne -- wrote:Wát een lange intro![]()
slecht.
Verschrikkelijk. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor en wil er eigenlijk ook geen woorden aan vuil maken. Die kicks zijn echt te schandalig voor woorden. Ik denk dat dit of van Zatox (vs Psyko Punkz) of Ran-D komt, kan bijna niet anders.
Gunz 4 Hire? Zou denk ik wel kunnen. Klinkt niet verkeerd vind ik
.
Dit kan toch bijna niet meer serieus zijn. Er zit totaal geen gevoel achter dit en de sounds en kicks zijn werkelijk waar om te janken.
Dit mag echt geen Adaro solo zijn. Is het ook niet denk ik.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ik zal nie raar op kijken als het dadelijk nog coone is.. 
Is het ook niet! Ran-D track als je het aan mij vraagt.Daveytl wrote:Dit mag echt geen Adaro solo zijn. Is het ook niet denk ik.
In de zatox en psyko punkz kicks zitten nooit zoveel distortion, dit is of Ran-D of G4H, vind het wel lekker klinken eigenlijk, lekker dark
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dit lijkt me een hele toffe plaat. Lekkere kick ook. Deze vind ik niet storend ls ie de hoogte in vliegt.
Die distortion in die synth is heerlijk.
Die distortion in die synth is heerlijk.
Nieuwe hit van Patrick Jumpen als ik het zo hoor.
Ben echt benieuwd van wie deze track nu eigelijk is :p
Al benk niet zo tevreden met 't resultaat
Al benk niet zo tevreden met 't resultaat
Lol ik dacht eerst dat het nog een opbouw naar de climax was, bleek dat de kick al te zijn. Vind het niet erg vet klinken, daarom neig ik ook naar Ran-d of G4H, spreken me vrijwel nooit aan.
Ik gok op Ran-D en klinkt niet verkeerd 
Je meent dit ook echt?Riianne -- wrote:Wát een lange intro![]()
slecht.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik dacht een Coone die een hele andere sound aanneemt, maar eigenlijk zocht ik naar Hard Driver.
MAar omdat Hard DRiver een jonkie is, zal dat wel niet zo zijn.
Toch klinkt dit stukje al zeer lekker.
MAar omdat Hard DRiver een jonkie is, zal dat wel niet zo zijn.
Toch klinkt dit stukje al zeer lekker.
Adaro is het dus sowieso niet.
Adaro
nu bezig met de remix voor technoboy, daarna komen er ook nieuwe solos weer aan!
en de black anthem is niet v mij, weet niet van wie die is.
grtzz