Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Snap nog steeds niet wat mensen in Audiofreq zien, en dan heb ik 't nog niet eens over smaak. Kwaliteit is ver te zoeken bij deze man helaas.

Deze track bewijst dat nog steeds helaas.


klopt, schijnt dat hij met een album gaat komen? dat snap ik al helemaaaaal niet. hij heeft nog geen eens naam gemaakt, dus de kans dat het album ook maar iets succesvol gaat worden is nihil. ik denk dat hij wat kalmer aan moet gaan doen met het produceren van tracks en echt pareltjes gaat maken.

indien mogelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan 't vast wel. Heb met Sam gesproken op The Qontinent vorig jaar, echt een hele enthousiaste, energieke en vrolijke kerel. Als hij zijn persoonlijkheid nou eens in z'n tracks zou stoppen, een normale kick ging maken en inderdaad wat minder tracks maken en meer kwaliteit dan kan Audiofreq nog wel wat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:34 
 

Ik vind hem wel dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:36 
 
Artiest

Minus Is More kende toch ook Crypsis en RR die met album kwamen voordat er bekendheid kwam. Het kan ook een weg naar bekendheid zijn natuurlijk. Plus dat Audiofreq gewoon technisch sterke producer is, anders komt je niet zomaar bij Scantraxx. Of deze track van hem is weet ik niet, maar kwaliteit is alles waar men waarde aan hecht en daarom is kwaliteit vaak een mooier woord voor 'eigen mening'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:39 
 
Hardtraxx Elite

Audiofreq
Citaat:
I see a lot of people think I did the Black 2012 Anthem because I had the honour and privilege to play it last night @ Reverze. Unfortunately, it isn't, but its from an artist that have the upmost respect for. When you find out who it is, its gonna blow you all away.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Minus Is More kende toch ook Crypsis en RR die met album kwamen voordat er bekendheid kwam. Het kan ook een weg naar bekendheid zijn natuurlijk. Plus dat Audiofreq gewoon technisch sterke producer is, anders komt je niet zomaar bij Scantraxx. Of deze track van hem is weet ik niet, maar kwaliteit is alles waar men waarde aan hecht en daarom is kwaliteit vaak een mooier woord voor 'eigen mening'.


Dit kwaliteit? Nou dan denk ik dat wij verschillen in mening over kwaliteit :P . Scantraxx neemt de laatste maanden helemaal geen kwaliteit meer, dat is juist hun grote probleem?

Jij bent de producer hier, dus je zou 't wel beter weten, maar ik zie dit niet als kwaliteit, maar gewoon als meuk, of die nou van Audiofreq is of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem niet eens tegenvallen eigenlijk. Veel beter dan de poging van The Prophet vorig jaar xd

Vind de intro best wel dik eigenlijk. Break is wel een beetje gay. 1e climax gaan de pitchkicks te hoog, maar de opbouw vind ik heel erg vet. Daarnaast vind ik de 2de climax behoorlijk wat agressie hebben.

Al met al geen slechte plaat al kan die natuurlijk niet Fade to Black overtreffen. Bij lange na niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:43 
 
Artiest

Ik zeg, kwaliteit is een mooier woord voor 'eigen mening' omdat iedereen aan andere dingen waarde hecht. Ik hecht veel waarde aan sfeer en harmonie en anderen weer veel aan kracht en aparte geluiden. Dat is voor iedereen anders. Het klinkt altijd mooi en als een gegeven, 'kwaliteit', maar dat is het niet.

En zoals verwacht is het niet Audiofreq. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wie zou het dan kunnen zijn? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D/ Zatox?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Misschien Code Black?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Misschien Code Black?

Iemand waar hij veel respect en bewondering voor heeft? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Festuca schreef:
Misschien Code Black?

Iemand waar hij veel respect en bewondering voor heeft? :lol:

Dat heeft hij sowieso wel. Na zijn set @ Reverze heeft ie ook nog een shout-out gedaan naar Code Black ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ran-D vs Zatox - Reflection Off Your Dark Side (Code Black & Hard driver vocals edit) (The Pitcher Re-Amp) (The Prophet remuxx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Ran-D vs Zatox - Reflection Off Your Dark Side (Code Black & Hard driver vocals edit) (The Pitcher Re-Amp) (The Prophet remuxx)


:lol:

wel chill hoe iedereen audiofreq zat af te zeiken dat die altijd alles verneukt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

audiofreq en Code Black staan niet eens op Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien 'A² Records (Ran-D, Alpha Twins & Adaro) - Reflection of Your Dark Side (Black 2012 Anthem)'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ran-D heeft er sowieso iets mee te maken :D

ja vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Daveytl schreef:
Ran-D heeft er sowieso iets mee te maken :D

ja vocals.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:57 
 

you don't say..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem echt niet slecht ^^ Vind hem zelfs wel vet klinken eigenlijk... Kicks zijn wel erg matig maar ja mainstream met goede kicks is erg zeldzaam tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
audiofreq en Code Black staan niet eens op Black

Hoeft ook niet. Max Enforcer heeft ook het Black-anthem gemaakt zonder er te staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel iemand die toegang heeft tot de studio van Sam, want zo te horen zijn al zijn sounds erin verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Delt-A schreef:
audiofreq en Code Black staan niet eens op Black

Hoeft ook niet. Max Enforcer heeft ook het Black-anthem gemaakt zonder er te staan :P


Wie 'm ook maakt, 't klinkt voor geen meter. Denk dat we niet zoveel meer hoeven te zeggen :P . Anthems zijn niet zo speciaal meer tegenwoordig, denk dat ik me daar ook maar bij neerleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Misschien 'A² Records (Ran-D, Alpha Twins & Adaro) - Reflection of Your Dark Side (Black 2012 Anthem)'


Dat lijkt me niet, kicks zijn daar veel te slap voor. Code black ook niet, want die maakt over het algemeen ook veel hardere kicks, maar ik sluit hem niet 100% uit.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks