JEFSKIII schreef:
SL8492 schreef:
Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Conclusie: Zwaar triest.
Omdat de profeet de grote man van Scantraxx is
De grote man die het label van zeer laag niveau maakt ja. Het is sowieso al helemaal niks meer met scantraxx, maar hij haalt het niveau gigantisch nog verder naar beneden.
En trouwens, Coone is ook de 'grote' man van DWX, maar bij hem is dat veel en veel minder.