Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Proppy & Popr3b3l

Track(s): So Wrong

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=vs1IRAmXIeY

Heeeeeerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:') Mooie hard-house zo aan het eind! Topplaat! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
So Wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AAAH BAH KOTS. Zielige poging om ook op Slam FM te komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat hij zijn doel bereikt en op de radio komt met dit nummer. Hij laat er in ieder geval geen gras over groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
MelodicArtDJ schreef:
So, so Wrong

Prophet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfs de clip is goedkoop.

Maar nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik het laatste stukje wel vet vind klinken.
Als hij dat nu even had uitgewerkt en die hele bagger vocals en melodie in het midden had weg gelaten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet me eerst een half uur zo goed mogelijk voorbereiden om deze track te luisteren. Ik hou mijn hart vast.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:16 
 
Hardtraxx Newbie

Haha, wat sneu.
Zelfs als 'slechte' track klinkt dit nog slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:18 
 

Die clip :')
Vocals :')
Kicks :')
The Prophet :')
Popr3b3l :')

Kansloze meuk dit, flikker toch op Dov uit de hele scene en neem je slettevereniging van een Scantraxx mee :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

En elke keer hoop ik toch maar weer dat hij de boel gewoon trolled, maar iets zegt me telkens weer dat hij hier 100% serieus mee bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Kansloze meuk dit, flikker toch op Dov uit de hele scene en neem je slettevereniging van een Scantraxx mee :sick:

Stoere praat man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:25 
 

tomac schreef:
JEFSKIII schreef:
Kansloze meuk dit, flikker toch op Dov uit de hele scene en neem je slettevereniging van een Scantraxx mee :sick:

Stoere praat man :/


Ik ben ook een internethooli
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kan zonder dollen geen 1 positief ding opnoemen uit dit nummer. Maar moet zeggen dat ik die clip wel leuk gedaan vind (al vind ik het nog steeds bar weinig toe voegen); in ieder geval niet zo beschamend als die van Everlasting of die van A-Lusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:34 
 

Release 25-2-13, kan denk verder bij releases dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Conclusie: Zwaar triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:39 
 

SL8492 schreef:
Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Conclusie: Zwaar triest.


Omdat de profeet de grote man van Scantraxx is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuk liedje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
SL8492 schreef:
Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Conclusie: Zwaar triest.


Omdat de profeet de grote man van Scantraxx is

De grote man die het label van zeer laag niveau maakt ja. Het is sowieso al helemaal niks meer met scantraxx, maar hij haalt het niveau gigantisch nog verder naar beneden.
En trouwens, Coone is ook de 'grote' man van DWX, maar bij hem is dat veel en veel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Release 25-2-13, kan denk verder bij releases dus

Is al een topic van, maar die is dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Zielige poging om ook op Slam FM te komen...

Dit, wat een bagger plaat.. Snap niet waarom hij een plaat van zichzelf van enkele jaren geleden niet neerleg naast deze plaat en dan gaat vergelijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Conclusie: Zwaar triest.


Dit. Dit is na jaren van HS luisteren mss wel de slechtste plaat ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Dit. Dit is na jaren van HS luisteren mss wel de slechtste plaat ooit!


Citaat:
Leeftijd:14

Jaja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

so wrong
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks