Youtube-onzin. Niet geloven.Mike-O wrote:Ik dacht ergens te hebben gehoord dat het The Prophet en Frontliner zijn geweest..
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Als dit het Black-anthem is, kan ik het wel waarderen, ook al is het moeilijk om dat anthem van vorig jaar te overtreffen.
ik vind het toch meer naar de zany stijl klinken
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Als ik dit hoor vind ik de anthem van qlimax nog geen eens zo slecht 
Bron?KickinAzz wrote:Hij is van Frontliner
Geen idee, las het gisteren ergens en dat klonk alsof het officieel wasKhadber wrote:Bron?KickinAzz wrote:Hij is van Frontliner
Dan wil ik weten waarKickinAzz wrote:Geen idee, las het gisteren ergens en dat klonk alsof het officieel wasKhadber wrote:Bron?KickinAzz wrote:Hij is van Frontlinermisschien zit ik er dus naast
Overigens zou ik het vreemd vinden als hij zowel Reverze als Black doet, al sluit je dat natuurlijk niet uit.
Weet ik echt niet meer, ik vind het nummer overigens meer de sounds van The Pitcher hebben 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
ik denk the prophet als ik de kicks hoor, hebben wat weg van elites & my worship vind ik. Vind hem we lekker 
Ik vind het echt een verschrikkelijke aanfluiting. Dit nummer verpest de goede reputatie die BLACK anthems, als enige tegenwoordig, nog hadden.
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Op dat kanaal van die ene stanley3000 staat ie als The Prophet & Frontliner, maar dan zou ik eerder denken Frontliner & Ran-D (vocals kunnen Ran-D zijn), maar dat is ook weer een beetje tegenstrijdig met Reverze anthem.
We zien het dus wel...
We zien het dus wel...
-
WHardtraxxer
- last seen Nov 2015
Wat dacht je van de Hard Bass anthems ??Sunboom wrote:Ik vind het echt een verschrikkelijke aanfluiting. Dit nummer verpest de goede reputatie die BLACK anthems, als enige tegenwoordig, nog hadden.
Die was ik inderdaad vergetenWIJNUH wrote:Wat dacht je van de Hard Bass anthems ??Sunboom wrote:Ik vind het echt een verschrikkelijke aanfluiting. Dit nummer verpest de goede reputatie die BLACK anthems, als enige tegenwoordig, nog hadden.
Als we toch allemaal een gokje wagen
ik denk The Prophet en Ran-D
ik denk The Prophet en Ran-D
Als bij Stanley The Prophet & Frontliner staat dan kan je dat wel 99% vertrouwen, die gozer weet altijd alle in's en out's.WIJNUH wrote:Op dat kanaal van die ene stanley3000 staat ie als The Prophet & Frontliner, maar dan zou ik eerder denken Frontliner & Ran-D (vocals kunnen Ran-D zijn), maar dat is ook weer een beetje tegenstrijdig met Reverze anthem.
We zien het dus wel...
-
WHardtraxxer
- last seen Nov 2015
Ja daarom lijkt het me ook vrij aannemelijk, maar we moeten toch wachten op officieel bericht dusja...p-stylez wrote:Als bij Stanley The Prophet & Frontliner staat dan kan je dat wel 99% vertrouwen, die gozer weet altijd alle in's en out's.WIJNUH wrote:Op dat kanaal van die ene stanley3000 staat ie als The Prophet & Frontliner, maar dan zou ik eerder denken Frontliner & Ran-D (vocals kunnen Ran-D zijn), maar dat is ook weer een beetje tegenstrijdig met Reverze anthem.
We zien het dus wel...
Inderdaad, samen met Hardbass. Opzich is dit een heerlijk nummertje, maar voor een Black Anthem is dit gewoon slecht. Totaal uit de geest van het feest en waar ME&The Rush vorig jaar een pareltje hebben gemaakt, is dit een shitty anthem. Voor Qlimax zou ik hem wel leuk vinden daarentegenSunboom wrote:Ik vind het echt een verschrikkelijke aanfluiting. Dit nummer verpest de goede reputatie die BLACK anthems, als enige tegenwoordig, nog hadden.
Maar dit hoort gewoon geen anthem te zijn.
Waarom denkt iedereen aan Frontliner? Ik hoor er echt niks van Frontliner in terug...
Omdat Frontliner een anthem zou maken, maar die doet die van Reverze dit jaar. Is niet doorgedrongen tot het youtube-volk etcetera.Gangsterdwerg wrote:Waarom denkt iedereen aan Frontliner? Ik hoor er echt niks van Frontliner in terug...
joetoep zit er 9/10x naast met voorspellenD-Sign026. wrote:wildstylez draaide hem @ qlimax, conclusie?
en op youtube staat dit het meest;
View on YouTube