Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mike-O wrote:Ik dacht ergens te hebben gehoord dat het The Prophet en Frontliner zijn geweest..
Youtube-onzin. Niet geloven.
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
wat een saaie kut track
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Als dit het Black-anthem is, kan ik het wel waarderen, ook al is het moeilijk om dat anthem van vorig jaar te overtreffen.
Hardtraxxer
305 posts member since 2010
last seen Jan 2012
ik vind het toch meer naar de zany stijl klinken
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Als ik dit hoor vind ik de anthem van qlimax nog geen eens zo slecht xd
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Hij is van Frontliner :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
KickinAzz wrote:Hij is van Frontliner :P
Bron?
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Anthem's voor Reverze én BLACK? :huh:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Khadber wrote:
Bron?
Geen idee, las het gisteren ergens en dat klonk alsof het officieel was :D misschien zit ik er dus naast
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
KickinAzz wrote:
Khadber wrote:
Bron?
Geen idee, las het gisteren ergens en dat klonk alsof het officieel was :D misschien zit ik er dus naast
Dan wil ik weten waar ;). Want bijvoorbeeld Youtube is gewoon een slechte bron (tenzij het een officieel kanaal is uiteraard).

Overigens zou ik het vreemd vinden als hij zowel Reverze als Black doet, al sluit je dat natuurlijk niet uit.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Weet ik echt niet meer, ik vind het nummer overigens meer de sounds van The Pitcher hebben :P
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
ik denk the prophet als ik de kicks hoor, hebben wat weg van elites & my worship vind ik. Vind hem we lekker :D
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Ik vind het echt een verschrikkelijke aanfluiting. Dit nummer verpest de goede reputatie die BLACK anthems, als enige tegenwoordig, nog hadden.
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Op dat kanaal van die ene stanley3000 staat ie als The Prophet & Frontliner, maar dan zou ik eerder denken Frontliner & Ran-D (vocals kunnen Ran-D zijn), maar dat is ook weer een beetje tegenstrijdig met Reverze anthem.

We zien het dus wel... :whistle:
W
Hardtraxxer
last seen Nov 2015
Sunboom wrote:Ik vind het echt een verschrikkelijke aanfluiting. Dit nummer verpest de goede reputatie die BLACK anthems, als enige tegenwoordig, nog hadden.
Wat dacht je van de Hard Bass anthems ??
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
WIJNUH wrote:
Sunboom wrote:Ik vind het echt een verschrikkelijke aanfluiting. Dit nummer verpest de goede reputatie die BLACK anthems, als enige tegenwoordig, nog hadden.
Wat dacht je van de Hard Bass anthems ??
Die was ik inderdaad vergeten ;).
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Als we toch allemaal een gokje wagen
ik denk The Prophet en Ran-D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
WIJNUH wrote:Op dat kanaal van die ene stanley3000 staat ie als The Prophet & Frontliner, maar dan zou ik eerder denken Frontliner & Ran-D (vocals kunnen Ran-D zijn), maar dat is ook weer een beetje tegenstrijdig met Reverze anthem.

Als bij Stanley The Prophet & Frontliner staat dan kan je dat wel 99% vertrouwen, die gozer weet altijd alle in's en out's.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind het een heerlijke track :)
W
Hardtraxxer
last seen Nov 2015
p-stylez wrote:
WIJNUH wrote:Op dat kanaal van die ene stanley3000 staat ie als The Prophet & Frontliner, maar dan zou ik eerder denken Frontliner & Ran-D (vocals kunnen Ran-D zijn), maar dat is ook weer een beetje tegenstrijdig met Reverze anthem.

Als bij Stanley The Prophet & Frontliner staat dan kan je dat wel 99% vertrouwen, die gozer weet altijd alle in's en out's.
Ja daarom lijkt het me ook vrij aannemelijk, maar we moeten toch wachten op officieel bericht dusja...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Inderdaad, samen met Hardbass. Opzich is dit een heerlijk nummertje, maar voor een Black Anthem is dit gewoon slecht. Totaal uit de geest van het feest en waar ME&The Rush vorig jaar een pareltje hebben gemaakt, is dit een shitty anthem. Voor Qlimax zou ik hem wel leuk vinden daarentegen :P

Maar dit hoort gewoon geen anthem te zijn.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Waarom denkt iedereen aan Frontliner? Ik hoor er echt niks van Frontliner in terug...
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Gangsterdwerg wrote:Waarom denkt iedereen aan Frontliner? Ik hoor er echt niks van Frontliner in terug...
Omdat Frontliner een anthem zou maken, maar die doet die van Reverze dit jaar. Is niet doorgedrongen tot het youtube-volk etcetera.
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Oct 2011
wildstylez draaide hem @ qlimax, conclusie?

en op youtube staat dit het meest;

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
D-Sign026. wrote:wildstylez draaide hem @ qlimax, conclusie?

en op youtube staat dit het meest;

View on YouTube
joetoep zit er 9/10x naast met voorspellen :P