Hoezo? Hij heeft nog 2 releases in 2010 gehad hoor, My Religion EP, en My Worship EP.wesskeej wrote:Leeft the prophet ook weer of wat is er? Z'n laatste release was in 2009?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
+Counterfeit op een verzamelrelease (Scantraxx Special 029 dacht ik)Hidden Source wrote:Hoezo? Hij heeft nog 2 releases in 2010 gehad hoor, My Religion EP, en My Worship EP.wesskeej wrote:Leeft the prophet ook weer of wat is er? Z'n laatste release was in 2009?
-
T
Mijn excuses dan heb ik die releases niet gezienHidden Source wrote:Hoezo? Hij heeft nog 2 releases in 2010 gehad hoor, My Religion EP, en My Worship EP.wesskeej wrote:Leeft the prophet ook weer of wat is er? Z'n laatste release was in 2009?
Een van de weinige+dit anthem, wat me een beetje boeit van the ProphetKhadber wrote:+Counterfeit op een verzamelrelease (Scantraxx Special 029 dacht ik)Hidden Source wrote:Hoezo? Hij heeft nog 2 releases in 2010 gehad hoor, My Religion EP, en My Worship EP.wesskeej wrote:Leeft the prophet ook weer of wat is er? Z'n laatste release was in 2009?
ik ga voor the pitcher alleen klinkt erg naar de stijl van zijn album.
Is al bekend dat dit van The Prophet is hoorTheAvENgER wrote:ik ga voor the pitcher alleen klinkt erg naar de stijl van zijn album.
PNXRMX wrote:Is al bekend dat dit van The Prophet is hoorTheAvENgER wrote:ik ga voor the pitcher alleen klinkt erg naar de stijl van zijn album.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Fail haha:PHidden Source wrote:PNXRMX wrote:Is al bekend dat dit van The Prophet is hoorTheAvENgER wrote:ik ga voor the pitcher alleen klinkt erg naar de stijl van zijn album.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Hidden Source wrote:PNXRMX wrote:Is al bekend dat dit van The Prophet is hoorTheAvENgER wrote:ik ga voor the pitcher alleen klinkt erg naar de stijl van zijn album.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik zag hem net ook staan. ff beluisterd maar ik kom maar tot 1 conclusie en het is idd om te huilen... Na dat geweld van vorig jaar komt er nu een track met saaie climax, slappe kicks en kut vocals..
Ik vind 'm wel leuk, je moet ook niet altijd alles gaan vergelijken.
Nee net doen alsof er geen veel betere platen bestaan, dat maakt je mening geloofwaardig.. 
Nee, maar het is altijd ooh die anthems van de vorige jaren waren stukken beter.
Net zoals met die van hard bass, Toch egt een bangelijke anthem, nee dan wordt er weer vergeleken met de vorige anthems tot 3 jaar terug.
Deze track moet gwn je smaak zijn ofniet. Ik vind deze bijvoorbeeld veel beter dan fade to black als we dan toch gaan vergelijken, terwijl ik fade to black ook vet vind.
Net zoals met die van hard bass, Toch egt een bangelijke anthem, nee dan wordt er weer vergeleken met de vorige anthems tot 3 jaar terug.
Deze track moet gwn je smaak zijn ofniet. Ik vind deze bijvoorbeeld veel beter dan fade to black als we dan toch gaan vergelijken, terwijl ik fade to black ook vet vind.
Nou buiten mijn smaak om vind ik het nog amateuristisch klinken..
En het hardbass anthem was ook geen fuck aan
Ik vind er wel een leuke sfeer inzitten, en live gaat ie er goed op.Lyst wrote:Nou buiten mijn smaak om vind ik het nog amateuristisch klinken..
En dat je het hardbass anthem niet kan smaken ligt wel egt aan je smaak denk ik
Ga janken dan!Lyst wrote:Om te huilen dit anthem
TBH, er zijn een hoop slechtere anthems gemaakt de laatste jaren
Maar niet voor black
Ze moeten eens ophouden met producers anthems laten maken die hun inspiratie al lang kwijt zijn.
-
A
Heerlijk
Wie zou je dan uit de line up graag de anthem zien maken?Lyst wrote:Maar niet voor blackZe moeten eens ophouden met producers anthems laten maken die hun inspiratie al lang kwijt zijn.
Gun Ran-D het eens.Roebén wrote:Wie zou je dan uit de line up graag de anthem zien maken?Lyst wrote:Maar niet voor blackZe moeten eens ophouden met producers anthems laten maken die hun inspiratie al lang kwijt zijn.
Tuneboy, die heeft nog genoeg inspiratie 
Ben ik het mee eens, die gast moet echt een anthem worden maken voor een groot feest.Dakpan wrote:Gun Ran-D het eens.Roebén wrote:Wie zou je dan uit de line up graag de anthem zien maken?Lyst wrote:Maar niet voor blackZe moeten eens ophouden met producers anthems laten maken die hun inspiratie al lang kwijt zijn.