Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: The Prophet

Track(s): Kikkdrum (Elkabass Remix)



@ 08:57

Edit: doet pijn aan je oren, die schelle screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:20 
 

Lijkt echt helemaal nergens op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan deze vent nou eens stoppen.
Ooit een legende en nu dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:25 
 

jezus christus wat is dit voor tyfusherrie, het klinkt nergens naar, van die schreech krijg je inderdaad hoofdpijn en verder is het bedroevend slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet je hier in godsnaam mee... :lol:

Edit: wie voelt zich geroepen om deze act op Defqon te bezoeken en er een uitgebreide verslag van te schrijven? Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat worden namelijk >.<

Mij krijg je er voor geen meter bier naartoe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:34 
 
Hardtraxxer

En dit moet de RED openen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
En dit moet de RED openen toch?

Geweldig initiatief om de weekenders een uurtje extra rust te gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YES. Uurtje extra slapen op zaterdag.

Wat is dit kut zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:46 
 

Tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb hem net even geluisterd. Aantal vragen;

1. Zit dit in zijn ogen nu productietechnisch zo goed in elkaar om er een act op te bouwen;
2. Ziet Q hier echt een markt in, en denken zij dat er mensen zijn die hierop zitten te wachten (of is dit gewoon een Scantraxx/Q-Dance dealtje);
3. Is dit niet gewoon een poging (zonder doel) om zich wederom in de kijker te spelen, omdat hedendaags Hardstyle produceren niet echt meer lukt;
4. Wie de fuck gaat dit draaien;
5. Waarom moet tegenwoordig IEDEREEN een podcast. Ik heb ff dat stukje na deze plaat geluisterd. Wat een ontiegelijk houterig kutverhaal zeg. Je mag een podcast presenteren, geen lijkkist. Jezus het is alsof al het leven uit mij werd gezogen in die minuut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het origineel was al waardeloos maar dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deprimerend en demotiverend. Pijnlijk om te horen gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee sorry Dov, jij hebt echt je beste tijd gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die eerste climax is al kut.. dan is die tweede nog kutter en dan denk je ah die derde zal toch niet nog kutter zijn he en dan BAM jawel nog kutter en saaier dan het verhaal wat erna komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:57 
 

die outro is wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
die outro is wel vet


Enige vette aan de outro is het feit dat het nummer bijna af is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
stefaneke schreef:
die outro is wel vet


Enige vette aan de outro is het feit dat het nummer bijna af is...


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
die outro is wel vet


The Horrorist - Flesh Is The Fever, enjoy!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks