Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Prophet

Track(s): H3Y

Sample/video:

[zippy]http://www55.zippyshare.com/v/83126570/file.html[/zippy]

Vanaf 2:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is errug lekker. Wacht op de HQ, het stijltje met reverse bass pakt lekker uit.

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In LQ klinkt hij aardig dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Eerst R3tro, en dan dit.
:bomb:

Precies!

Schitterende vocals ook. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Eerst R3tro, en dan dit.
:bomb:

Zeker, benieuwd naar beter kwaliteit. Hij mag zeker op deze koers verder gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Zo klinkt al heel vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is The Prophet die ik leuk vind! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 20:31 
 

Deze stond hier ergens al
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 20:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze stond in verschillende DefQon livesets, maar niemand wist welke het was. Wat een bazenplaat trouwens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Deze stond hier ergens al


Nee.. Is heel lang de ID track geweest in zijn setje op Defqon. WS draaide hem ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan de kicks niet beoordelen in deze kwaliteit, maar het klinkt allemaal zeer positief! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 23:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klapt er mooi op live
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:08 
 
Hardtraxx Addict

Dit is al veel beter dan de laatste jaren, na Retro weer een gave plaat zo te horen. Hij kan het dus nog wel :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In welke track komen deze vocals nog meer voor?

Edit: Een epic Zatox nummer//
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox - So High
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Simpel doch effectief, net als R3tro. Me like :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baas :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Simpel doch effectief, net als R3tro. Me like :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

ja dit kan ik wel waarderen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer behoorlijk stevig :D Wel weer een lekker nummer van onze Proppy, hij kan het dus echt wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 13:01 
 

Ja deze op free ging ook echt te erg hard :worship: :worship: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 14:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
In welke track komen deze vocals nog meer voor?

Edit: Een epic Zatox nummer//




;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Deze stond hier ergens al
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 19:56 
 
Hardtraxxer

HERZLICH !!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dit in de blue was genieten tot op het bot, ont-zettend genoten. :D Heel vet ouwe reus.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks