Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Hardcraft

Track(s): Emergency call Dj tool

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 16:33 
 

volgens mij hoort dit niet hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo niet? is gwn hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een tyfusherrie, die kick doet gewoon pijn aan mijn oren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 17:28 
 

Die intro is heerlijk maar wat een afschuwlijke climax :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben bij deze track op DQ gauw weggegaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 17:49 
 

yowan schreef:
Hoezo niet? is gwn hardstyle


laat maar scheef gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 18:07 
 
Hardtraxxer

Vind tot nu toe nog geen 1 track van Hardcraft echt goed klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit hele project is toch gewoon 1 grote troll :lol: Dat kan bijna niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha mooi stukkie ellende.

Het enige dat er nog aan ontbreekt is van die klote pitchkicks aan t einde van de maat die elke producer tegenwoordig gebruikt omdat het productietechnisch echt MEGA goed klinkt en omdat 'iedereen echt hard los gaat als ze dat horen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 21:31 
 

eeehm :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Dus je mag alleen kritiek hebben als je iets beter kunt? Nou dan zou het mooi stil moeten zijn overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

Floorfiller? Eerder oorkiller.


Ik heb een déja vu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad een oorkiller, :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
floorfiller bij de KNO arts ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 23:31 
 
Hardtraxx Addict

Jullie happen toch niet hoop ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere kick! Had van mij nog wel wat meer distortion kunnen gebruiken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 02:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat ritme in die climax xd xd Je melodie in stappen zetten en de kicksrolls op de meeste random momenten in beats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Dat ritme in die climax xd xd Je melodie in stappen zetten en de kicksrolls op de meeste random momenten in beats.

zijn inderdaad ongelukkig uitgekozen plekken ja, misschien heeft hij gewoon geen gevoel voor ritme
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt helemaal niks. Nu heb ik sowieso niks met die xxxxtra rauwe herrie.. maar deze kick klinkt echt niet fijn in het gehoor.

Cruelty schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:02 
 

yowan schreef:
misschien heeft hij gewoon geen gevoel voor ritme


Dan heeft ie niet echt een goed vak uitgekozen..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks