Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 22:10 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: The Prophet & Deepack
Track(s): Stampuhhh! (Atmozfears Remuxxx)
Sample/video:

Bron:Atmozfears FB
https://www.facebook.com/atmozfears/posts/828352713883166?comment_id=828374380547666&offset=0&total_comments=55
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

//oude rip offline :P

:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa doet me niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 13:40 
 
Hardtraxx Addict

wel geinig doet me verder niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hij gebruikt 1 x teveel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 13:44 
 
Hardtraxxer

Mwa, niet echt boeiend idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mooi in een hedendaags jasje gestoken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Mwa doet me niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Altijd zon enorme schijthekel gehad aan dit nummer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 18:42 
 

Nee dit wordt hem niet :x Absoluut niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 19:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Enige vette aan het origineel is de midintro en die is er uitgelaten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het idee was leuk maar nee.. wat moet dit kut geweest zijn live
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
het idee was leuk maar nee.. wat moet dit kut geweest zijn live

Integendeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 14:40 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
wat klapte dit erop live :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jamie-fct schreef:
yowan schreef:
wat klapte dit erop live :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Enige vette aan het origineel is de midintro en die is er uitgelaten >.<

Exact. Schoot me ook te binnen op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


55:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran


Van de Reverze cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:56 
 
Hardtraxxer

Je zal dit maar hebben gemaakt en het dan tegen de hardbass mashup van warface moeten opnemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:02 
 

Hoorde 'm met carnaval een paar keer. Veel te veel kickrolls naar mijn mening, kan ik niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:07 
 
Hardtraxx Elite

coenvc schreef:
Je zal dit maar hebben gemaakt en het dan tegen de hardbass mashup van warface moeten opnemen :lol:


Want dat is waar muziek om draait, you go girl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 10:05 
 

coenvc schreef:
Je zal dit maar hebben gemaakt en het dan tegen de hardbass mashup van warface moeten opnemen :lol:


Waar is de :facepalm: emoticon als je hem nodig hebt... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:26 
 
Hardtraxx Addict

coenvc schreef:
Je zal dit maar hebben gemaakt en het dan tegen de hardbass mashup van warface moeten opnemen :lol:

ga jij lekker terug je grot in ^^ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

coenvc schreef:
Je zal dit maar hebben gemaakt en het dan tegen de hardbass mashup van warface moeten opnemen :lol:

Dit gaat 25.000 keer zo hard live.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks