Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Artiest:

The Pitcher

Track(s):

We Got The Summer

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, helemaal niks dit.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:53 
 
Hardtraxx Addict

Intro is slaapverwekkend en krachteloos.
Vocals zijn kut.
Melodie is leuk, maar de lead is veel te dun waardoor het enorm leeg en saai klinkt.

Nee niks voor mij -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en wat een originele videoclip weer he POE

een reizende dj (auto / vliegveld)
feestende mensen met wat lekkere chicks erin lol

mijn god wat is het afgezaagd de laatste jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:37 
 
Hardtraxx Elite

Jay schreef:
en wat een originele videoclip weer he POE

een reizende dj (auto / vliegveld)
feestende mensen met wat lekkere chicks erin lol

mijn god wat is het afgezaagd de laatste jaren


wat moet je anders? is toch prima zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mwah ik vind het inspiratieloos en ik zie gewoon steeds minder originaliteit en veel na-aap gedrag :)

dat vind ik zonde maar goed voor de een is het wel prima. voor de ander niet.

Voor mij dus niet want volgens mij kun je in een video wel degelijk originaliteit kwijt, net als in muziek maar het gebeurd te weinig meer.

Net als het getwitter / facebook voor op en na een feest van dj's. Elke feest is altijd de fockin bom en hoogtepunt van t jaar bla bla tot het volgende feest enz. enz
Ik lees nooit eens dat een feest eens een keer wat minder was enzo lol.

Ik vind het allemaal zo schaapjes achtig worden maar das een gevoel dat ik heb moeilijk uit te leggen, wil niet zeggen dat ik iedereen respecteer die het wel allemaal OK vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jay schreef:
mwah ik vind het inspiratieloos en ik zie gewoon steeds minder originaliteit en veel na-aap gedrag :)

dat vind ik zonde maar goed voor de een is het wel prima. voor de ander niet.

Voor mij dus niet want volgens mij kun je in een video wel degelijk originaliteit kwijt, net als in muziek maar het gebeurd te weinig meer.

Net als het getwitter / facebook voor op en na een feest van dj's. Elke feest is altijd de fockin bom en hoogtepunt van t jaar bla bla tot het volgende feest enz. enz
Ik lees nooit eens dat een feest eens een keer wat minder was enzo lol.

Ik vind het allemaal zo schaapjes achtig worden maar das een gevoel dat ik heb moeilijk uit te leggen, wil niet zeggen dat ik iedereen respecteer die het wel allemaal OK vind.



dit is om de sfeer van een track goed tot z'n recht te laten komen. had je dan liever gehad dat het producen gefilmt werd? en dat je ziet dattie klaar is, dat de dag om is en dat ie gaat slapen en de volgende dag weer vrolijk verder gaat?

feestende mensen is toch veel beter :D

Over de track.
best leuk alleen vind ik de intro best saai en de break ook. daarna wordt het nog wel lekker zomers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
Jay schreef:
mwah ik vind het inspiratieloos en ik zie gewoon steeds minder originaliteit en veel na-aap gedrag :)

dat vind ik zonde maar goed voor de een is het wel prima. voor de ander niet.

Voor mij dus niet want volgens mij kun je in een video wel degelijk originaliteit kwijt, net als in muziek maar het gebeurd te weinig meer.

Net als het getwitter / facebook voor op en na een feest van dj's. Elke feest is altijd de fockin bom en hoogtepunt van t jaar bla bla tot het volgende feest enz. enz
Ik lees nooit eens dat een feest eens een keer wat minder was enzo lol.

Ik vind het allemaal zo schaapjes achtig worden maar das een gevoel dat ik heb moeilijk uit te leggen, wil niet zeggen dat ik iedereen respecteer die het wel allemaal OK vind.



dit is om de sfeer van een track goed tot z'n recht te laten komen. had je dan liever gehad dat het producen gefilmt werd? en dat je ziet dattie klaar is, dat de dag om is en dat ie gaat slapen en de volgende dag weer vrolijk verder gaat?

feestende mensen is toch veel beter :D

Over de track.
best leuk alleen vind ik de intro best saai en de break ook. daarna wordt het nog wel lekker zomers.

Een videoclip als World Belongs To You vind ik erg origineel (wat hardstyle betreft) en weergeeft het verhaal en de sfeer van de track.
Daar kijk ik liever naar dan springende mensen en een kerel in een vliegtuig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:49 
 
Hardtraxxer

Vind hem best wel lekker, alleen de vocals zijn een beetje mwoa...
Melo is baas :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, doe mij maar Music To Keep Me Alive! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Die gast heeft altijd zulke slappe kicks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker introotje: strakke reverse, goed sounddesign op de schreeches en die harde kick die er in komt vormt een goede extra laag. (Een track puur hierop gebaseerd had ik echt gruwelijk gevonden maarja, afgezien van Wildstylez met z'n Feedback doet niemand dat.)

Melodietje en synth is wel grappig, maar niet veelzeggend. Maar dan de kicks in de climax :huh: wtf?

Die club in Polen ziet er wel erg vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:33 
 

Gaat Fusion voor alleen maar artiesten E.P's releasen? Zal deze wel gereleased worden met Music To Keep Me Alive en die JoS Remix

Overigens is het geen onaardig trackje, alleen die kicks mogen wel een stuk harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, dit is niet de kwaliteit van z'n album. Vind dit tot nu toe nog helemaal niks. Saaie melodie, slappe kicks en verschrikkelijke vocals....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slechtste Pitcher-plaat in tijden ... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/the-pitcher-tba-t27339.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel jammer dit. Reverse in de mid lijkt op een reeks scheten.

Zang is standaard (net als videoclip) en raakt me totaal niet. Lead deed me meteen aan Alive denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

klik
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks