Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Zou best eens een leuk plaatje kunnen worden. Sounds klinken goed, maar vrees voor de kicks.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Alleen maar de break laten horen :')
En dan ook nog zo'n break. Wooooohooo woooo ooh oooooooh, lekker meezingen!Andromeda wrote:Alleen maar de break laten horen :')
De synth is opzich wel vet, dus hopen op een dikke climax!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Op het eerste gehoor zijn de anthems van vorig jaar allemaal beter dan die van dit jaar...
Op het eerste gehoor nog minder mijn smaak dan die van vorig jaar. Die was al he-le-maal niet mijn ding.
Hopen op een leuke melo & goeie kicks.
Hopen op een leuke melo & goeie kicks.
-
QHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Gister kippenvel tijdens t horen van dit nummer! Vind m echt heer-lijk 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt lekker, ben benieuwd naar de rest! 
Aaah dit was die verschrikkelijke plaat dus 
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
ze draaiden hem smiddags ook in hun set, wat een zaadplaat..XtD wrote:Aaah dit was die verschrikkelijke plaat dus
pff Pitcher rip
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ongelofelijk dat ze deze man weer de vocals hebben laten inzingen. Wat een verschrikkelijke stem...
Qua promotie van het anthem hebben ze niet echt hun best gedaan. Ze hadden dit anthem beter 4 weken geleden al kunnen vrijgeven ipv een stukje van de break...
Waarschijnlijk gingen ze op de Defqon 2012 tour af met dit anthem, door het nog vrij lang onbekend te laten, maar Wish is qua naam nog lang niet zo ver als Defqon...
Qua promotie van het anthem hebben ze niet echt hun best gedaan. Ze hadden dit anthem beter 4 weken geleden al kunnen vrijgeven ipv een stukje van de break...
Waarschijnlijk gingen ze op de Defqon 2012 tour af met dit anthem, door het nog vrij lang onbekend te laten, maar Wish is qua naam nog lang niet zo ver als Defqon...
Help die kick vliegt echt alle kanten op. Zonder dat wassie denk wel vet geweest.
Edit: Met quali van hieronder: Vind de synth heel vet, lekker zweverig, alleen jammer van de vocals (en 't feit dat ze doorlopen met de kick er onder, me no like).
Edit: Met quali van hieronder: Vind de synth heel vet, lekker zweverig, alleen jammer van de vocals (en 't feit dat ze doorlopen met de kick er onder, me no like).
Last edited by Inno on 08 Jul 2013 00:08, edited 2 times in total.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on YouTube
7:31, iets betere kwaliteit dan bovenstaand filmpje. :]
7:31, iets betere kwaliteit dan bovenstaand filmpje. :]
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 13 hours ago
Ik vind hem eigenlijk toch best vet 
Inno wrote:Help die kick vliegt echt alle kanten op. Zonder dat wassie denk wel vet geweest.
Ja het is niet voor niets gemaakt door the Pitcher. Die kan alleen pitches en geen kicks
-
QHardtraxx Veteran
Haha.. Pitches zijn ook kicks.
-
QHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Ik vind dat juist heerlijk dat die vocals nog doorgaanInno wrote:Help die kick vliegt echt alle kanten op. Zonder dat wassie denk wel vet geweest.
Maar ik ben sws echt weg van dit nummer! Nog steeds elke keer kippenvel, zeker door die synth!
-
J
Jammie dit! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat ontzettend kut vind ik dat zeg, kicks en zang tegelijk.
-
QHardtraxx Veteran
View on YouTube
@3:40, (1ste) climax in HQ.
@3:40, (1ste) climax in HQ.
Als er een dubversie komt, haal ik die binnen, maar met deze vocals vind ik er werkelijk niks aan! 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 13 hours ago