Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:40 
 
Hardtraxx Addict

hardstyle-releases/the-pitcher-slim-shore-ft-sam-lemay-forever-young-official-wish-outdoor-anthem-2013-fusion196-t39393.html
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou best eens een leuk plaatje kunnen worden. Sounds klinken goed, maar vrees voor de kicks.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Alleen maar de break laten horen :')
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Alleen maar de break laten horen :')


En dan ook nog zo'n break. Wooooohooo woooo ooh oooooooh, lekker meezingen! >.<
De synth is opzich wel vet, dus hopen op een dikke climax!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Op het eerste gehoor zijn de anthems van vorig jaar allemaal beter dan die van dit jaar...
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het eerste gehoor nog minder mijn smaak dan die van vorig jaar. Die was al he-le-maal niet mijn ding.
Hopen op een leuke melo & goeie kicks.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:51 
 
Hardtraxx Newbie

Gister kippenvel tijdens t horen van dit nummer! Vind m echt heer-lijk :worship:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker, ben benieuwd naar de rest! :)
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanaf 7:11 tot 9:53

Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah dit was die verschrikkelijke plaat dus xd
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

XtD schreef:
Aaah dit was die verschrikkelijke plaat dus xd

ze draaiden hem smiddags ook in hun set, wat een zaadplaat..

pff Pitcher rip :(
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelofelijk dat ze deze man weer de vocals hebben laten inzingen. Wat een verschrikkelijke stem...

Qua promotie van het anthem hebben ze niet echt hun best gedaan. Ze hadden dit anthem beter 4 weken geleden al kunnen vrijgeven ipv een stukje van de break...
Waarschijnlijk gingen ze op de Defqon 2012 tour af met dit anthem, door het nog vrij lang onbekend te laten, maar Wish is qua naam nog lang niet zo ver als Defqon...
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Help die kick vliegt echt alle kanten op. Zonder dat wassie denk wel vet geweest.

Edit: Met quali van hieronder: Vind de synth heel vet, lekker zweverig, alleen jammer van de vocals (en 't feit dat ze doorlopen met de kick er onder, me no like).
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran


7:31, iets betere kwaliteit dan bovenstaand filmpje. :]
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:29 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem eigenlijk toch best vet :$
Bericht Geplaatst op 08 jul 2013 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Help die kick vliegt echt alle kanten op. Zonder dat wassie denk wel vet geweest.

Edit: Met quali van hieronder: Vind de synth heel vet, lekker zweverig, alleen jammer van de vocals (en 't feit dat ze doorlopen met de kick er onder, me no like).


Ja het is niet voor niets gemaakt door the Pitcher. Die kan alleen pitches en geen kicks :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Haha.. Pitches zijn ook kicks.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:48 
 
Hardtraxx Newbie

Inno schreef:
Help die kick vliegt echt alle kanten op. Zonder dat wassie denk wel vet geweest.

Edit: Met quali van hieronder: Vind de synth heel vet, lekker zweverig, alleen jammer van de vocals (en 't feit dat ze doorlopen met de kick er onder, me no like).


Ik vind dat juist heerlijk dat die vocals nog doorgaan (L)
Maar ik ben sws echt weg van dit nummer! Nog steeds elke keer kippenvel, zeker door die synth! :love:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 14:48 
 

Jammie dit! :D
Bericht Geplaatst op 11 jul 2013 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qrious schreef:
die synth! :love:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ontzettend kut vind ik dat zeg, kicks en zang tegelijk.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran


@3:40, (1ste) climax in HQ.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk! Die synth (L)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2013 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er een dubversie komt, haal ik die binnen, maar met deze vocals vind ik er werkelijk niks aan! :(
Bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:46 
 
Hardtraxxer



Kleine versie :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks