Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
13 in een dozijn pitcher plaat
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
idd, maar laat ik die sound nou net vet vinden. Vind de intro heel vetemmerick wrote:13 in een dozijn pitcher plaat
Ik vind em ook weer echt dik, maar ik vind die sound van The Pitcher ook gewoon zo vet.WZY wrote:idd, maar laat ik die sound nou net vet vinden. Vind de intro heel vetemmerick wrote:13 in een dozijn pitcher plaat
emmerick wrote:13 in een dozijn pitcher plaat
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Saai
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
meh 
Tot 0:40 is 't gewoon La Nuit Noire
Ik kan de nieuwe plaat echter nog niet echt beoordelen, even wachten op de een hq.
Ik kan de nieuwe plaat echter nog niet echt beoordelen, even wachten op de een hq.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Bah...
Ik mag dat sfeertje in z'n nummers wel. Ook wel lache, zo'n melodie die eigelijk niet te volgen is.
Net als This Is Who We Are, niet echt te volgen die melodie. Alsof die de melodie met z'n ogen dicht gemaakt heeft in een pianorol
-
A
Ik kan de melodie in This Is Who We Are prima volgen hoortomac wrote:Net als This Is Who We Are, niet echt te volgen die melodie. Alsof die de melodie met z'n ogen dicht gemaakt heeft in een pianorol