Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Pitcher

Track(s): Gotta Feel

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Wat een vreselijk nummer zeg.. en weer zo'n debiele clip erbij -.-
Intro vind ik echt vaag klinken en er zit totaal geen drive in, melodie is zo standaard als wat en de kicks vind ik ook maar matig dus nee niks voor mij dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Supervette melodie, deze vind ik leuk :D mid-intro gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slappe hap zeg. Niks in deze track weet me te overtuigen. Domme clip ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:51 
 
Hardtraxxer

wat n troep jonge, The Pitcher is echt helemaal niks meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Slappe hap zeg. Niks in deze track weet me te overtuigen. Domme clip ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 08:45 
 
Hardtraxx Veteran

beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren....... sinds zijn album helemaal niks meer interessants uitgebracht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
b-ram schreef:
Slappe hap zeg. Niks in deze track weet me te overtuigen. Domme clip ook...


dit!, The Pitcher is echt meest saaie Fusion artiest op het moment, zooo afgezakt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren.......

Dit is bullshit, Pollen is er gewoon nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Wat een verschil met Little Bitch die ik net nog even op heb gezet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 20:23 
 
Hardtraxx Elite

Wat een afgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie nog wel iets leuks hebben, blijft ook wel aardig hangen. verder is het vooral saai en voorspelbaar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 09:08 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Forbidden Phobia schreef:
beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren.......

Dit is bullshit, Pollen is er gewoon nog steeds.

dan vraag ik me toch echt af waar Pollen mee bezig is......
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Forbidden Phobia schreef:
beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren.......

Dit is bullshit, Pollen is er gewoon nog steeds.

dan vraag ik me toch echt af waar Pollen mee bezig is......

Bij de Donkey Rollers toch precies hetzelfde... Ook een wereld van verschil met 2 jaar geleden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 15:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Volgens mij ben ik echt de enige die hem leuk vind. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

@iMark: Maar Donkey Rollers bestaat niet alleen uit Pollen.
The Pitcher was eerder altijd alleen Pollen qua produceren. Sinds Luc is gaan produceren onder The Pitcher is de kwaliteit van zijn tracks (in mijn ogen) aardig achter uit gegaan en volgens mij produceert Pollen niet meer voor The Pitcher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Teeeeeringsaai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:48 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
@iMark: Maar Donkey Rollers bestaat niet alleen uit Pollen.
The Pitcher was eerder altijd alleen Pollen qua produceren. Sinds Luc is gaan produceren onder The Pitcher is de kwaliteit van zijn tracks (in mijn ogen) aardig achter uit gegaan en volgens mij produceert Pollen niet meer voor The Pitcher.

Onzin, Luc produceert niet tot amper.

En Donkey Rollers is voor het grootste deel ook gewoon Pollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Forbidden Phobia schreef:
@iMark: Maar Donkey Rollers bestaat niet alleen uit Pollen.
The Pitcher was eerder altijd alleen Pollen qua produceren. Sinds Luc is gaan produceren onder The Pitcher is de kwaliteit van zijn tracks (in mijn ogen) aardig achter uit gegaan en volgens mij produceert Pollen niet meer voor The Pitcher.

Onzin, Luc produceert niet tot amper.

En Donkey Rollers is voor het grootste deel ook gewoon Pollen.


Dacht je van zany?

even gekopieerd van de DR website.

Citaat:
Their story of success started when Raoul van Grinsven and Michel Pollen combined forces in the recording studio back in 2001. Their individual production-skills emerged into what we nowadays call the typical Donkey-sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:05 
 

Onzin maar weer even verwijderd. Vecht je persoonlijke ruzies maar uit via PM, hebben wij er lekker geen last van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt dan wel weer gaaf! Positief verrast :) . Alleen die kicks missen nog zoveel kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 00:29 
 
Hardtraxxer

Ik vind de melodie wel wat weg hebben van toulouse op 1 of andere manier :P
Ik vind hem ook wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekt me alweer een stuk meer dan de meer recente platen :). Zit in ieder geval een wat uniekere sound in, vocalen vind ik ook erg vet gedaan!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks