Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale plaat!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dacht eve dat ie gelekt was fzo :P

Laat maar komen die release :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 03:51 
 
Hardtraxx Newbie

zeer dikke track, kijk hier zo naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Addict

Deze staat er al een tijdje op zie ik. Bedankt voor de bump Vincent, erg fijn plaatje. Melodie spreekt me het meest aan. Ook natuurlijk die heerlijke Donkey Rollers sound. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Deze staat er al een tijdje op zie ik. Bedankt voor de bump Vincent, erg fijn plaatje. Melodie spreekt me het meest aan. Ook natuurlijk die heerlijke Donkey Rollers sound. :)


bumpcredits gaan naar lellebel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 12:42 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed zeg! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
bumpcredits gaan naar lellebel.

Nope, kijk maar eens goed op de vorige pagina. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Episch. Vette kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Dakpan schreef:
bumpcredits gaan naar lellebel.

Nope, kijk maar eens goed op de vorige pagina. ;)

Geef credits :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Geef credits :mad:

Vooruit, jij krijgt de credits voor deze keer. :kiss:
Wat een fijne track dit zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:53 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt goed! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Mr Lellebel schreef:
Geef credits :mad:

Vooruit, jij krijgt de credits voor deze keer. :kiss:

Hihi :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 11:54 
 
Hardtraxx Addict

Donkey Rollers moeten maar snel een ep releasen. Ze hebben deze, not afraid en world domination al klaar liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja inderdaad, wil ze graag hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:50 
 
Hardtraxxer

ik vind dit eindelijk weer een ouderwetse pitcher plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict

hoppie schreef:
ik vind dit eindelijk weer een ouderwetse pitcher plaat!

Dacht ik dus ook precies hetzelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Dit dus. Ik vind hem lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na meer dan een jaar, EINDELIJK -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een slechte kick :(
Donkey rollers hadden vroeger zulke lekkere kicks, nu is het echt zo slap, geen power, geen energie :(
Drive is goed alleen die kicks verneukt hun tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm dacht dat dit een hele vette plaat zou worden. Maar valt erg tegen er klinkt niet veel speciaals aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 09:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicks zijn natuurlijk best zonde vergeleken met vroeger maar vind ik niet echt een enorm issue. Deze plaat heeft echt precies de feeling en vooral de kwaliteit die bij de Donkey Rollers hoort :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

De kick klinkt alleen leuk als ie naar beneden pitcht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig!

Kippenvel tot op het bot toen ze dit draaide op Loudness. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik de enige waarbij filmpjes van YT vanzelf afspelen als ik een pagina open van nieuwe tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[quote="93Wesley93"]Geweldig!

Kippenvel tot op het bot toen ze dit draaide op Loudness. (L)[/quote

Dit! De perfecte opener voor hun set ^^
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks