Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 05:37 

Hardtraxx Elite

Artiest: The Pitcher

Track(s): Control (D-Verze Kick Edit)

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=78 ... =2&theater

Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 11:47 

Hardtraxxer

Mannen van D-verze altijd prima maar als 1 plaat geen kick edit kan gebruiken is het Control wel...vind ik persoonlijk echt een van de dikste kicks die er bestaan.

En dan is deze kick nog een goeie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 11:57 

Hardtraxx Addict

Sluit me aan bij Civil, deze track heeft geen kick edit nodig.
Als je alleen een kick edit maakt kan je in mij ogen gewoon beter van deze track afblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:12 

Artiest

Ben het volkomen met jullie eens dat er een hele dikke kick in het orgineel zit, alleen die kick past niet echt in moderne setjes terwijl de melodie dat prima doet :) Dit was trouwens echt een half uurtje werk en er staat niet voor niets "Hmm, yes or no...?" in de omschrijving, gaan nog even kijken wat we hier mee gaan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:41 

Hardtraxxer

Darycka schreef:
Ben het volkomen met jullie eens dat er een hele dikke kick in het orgineel zit, alleen die kick past niet echt in moderne setjes terwijl de melodie dat prima doet :) Dit was trouwens echt een half uurtje werk en er staat niet voor niets "Hmm, yes or no...?" in de omschrijving, gaan nog even kijken wat we hier mee gaan doen :)

Ik bedoel het ook totaal niet om "af te zeiken" ik weet dat het met een knipoog is :thumbup: zo'n edit draaien is altijd erg leuk maar ik ben het er niet mee eens dat die niet in moderne setjes zou passen :cool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks