Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Partysquad & Endymion & JeBroer

Track(s): Rozen en Pistolen

Sample/video:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 13:48 
 
Hardtraxx Elite

EZG en JeBroer die fitty hebben :P

Lijkt wel op deze tho (1:30)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EZG was eerder met het combineren van rap en 'hardstyle' met Rellen in de hel.
Niet dat dat iemand wat boeit maar héh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:07 
 
Hardtraxx Elite

Laud schreef:
EZG was eerder met het combineren van rap en 'hardstyle' met Rellen in de hel.
Niet dat dat iemand wat boeit maar héh.


Ja precies, en JeBroer zei dat hij begon met rappen op hardstyle en daar was EZG getriggerd door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat allemaal enorm belangrijk en boeiend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Laud schreef:
EZG was eerder met het combineren van rap en 'hardstyle' met Rellen in de hel.
Niet dat dat iemand wat boeit maar héh.


Ja precies, en JeBroer zei dat hij begon met rappen op hardstyle en daar was EZG getriggerd door.


Maar... is dat überhaupt hardstyle dan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nu niet of ik de kant van JeBroer of EZG moet kiezen.. Wat raden jullie aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd JeBroer #familyfirst (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 16:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeHoer of GGZ, je weet het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga voor JeBroer, sympathieke gozer en combineert met betere producers. Track heb ik verder geen mening over maar dat hoeft ook niet echt denk ik.

Ik ga nu bier drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 09:58 
 
Hardtraxx Elite

Steen is een loser. Als je je faam moet halen uit het woord kanker ben je echt een achterlijke mongool.

Mic drop
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wil niet dat je het woord Loser nog een keer gebruikt.

Mijn overgrootopa is overleden door een loser.

adolfje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ik wil niet dat je het woord Loser nog een keer gebruikt.

Mijn overgrootopa is overleden door een loser.

adolfje

Echt heel grappig.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks