Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 21:15 
 
Artiest

Kippenvel krijg ik op plekken waar ik niet wist dat ik daar kippenvel kon krijgen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf lang niet zo lyrisch als de rest hier :P Vind het best een aardige remix, stuk beter dan verwacht ook, maar de twist in de 2e climax pakt mij niet echt. Vind daarnaast de remix eigenlijk ook overbodig en onnodig eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was GVD goed afgelopen zaterdag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2024 19:46 
 
Hardtraxxer

TOTY materiaal samen met Fire van DBSTF :worship: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 21:03 
 
Hardtraxxer

gewaagd, heb de plaat pas vandaag ontdekt. Laatste tijd classics gaan luisteren, en angel is een hele dikke plaat. Alleen die climax kicks vind ik veel te rommelig, maar goed toen wist niemand hoe je kicks moest maken. over die remix, eerst horen dan geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Alleen die climax kicks vind ik veel te rommelig, maar goed toen wist niemand hoe je kicks moest maken.


Wat zegt ie nou.. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Alleen die climax kicks vind ik veel te rommelig, maar goed toen wist niemand hoe je kicks moest maken.


Wat zegt ie nou.. :lol: :lol:


Aftershock was er toen nog niet om het gepeupel te leren hoe je een fatsoenlijke kick maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Alleen die climax kicks vind ik veel te rommelig, maar goed toen wist niemand hoe je kicks moest maken.

Beter gewoon een zaagkick idd. Dat zijn pas echte kicks!!! :bomb:

Zit me bijna af te vragen of je hier niet gewoon zit om te proberen Hardtraxxers de kast op te jagen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 21:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
thomvandijk15 schreef:
Alleen die climax kicks vind ik veel te rommelig, maar goed toen wist niemand hoe je kicks moest maken.

Beter gewoon een zaagkick idd. Dat zijn pas echte kicks!!! :bomb:

Zit me bijna af te vragen of je hier niet gewoon zit om te proberen Hardtraxxers de kast op te jagen :lol:


Daar heb je niet heel veel voor nodig, alleen een afwijkende mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 21:59 
 
Hardtraxxer

Inderdaad vind ik het soms wel leuk om een reactie uit te lokken, maar goed ik geef altijd wel mijn mening. Maar goed neem alles wat ik zeg niet al te serieus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Alleen die climax kicks vind ik veel te rommelig, maar goed toen wist niemand hoe je kicks moest maken.


Hoor er ergens een beetje de Donkey Rollers - Followers kick in. Die kick hoor je als laagje ook regelmatig voorbij komen in tracks van dit tijdperk. In de outro kan je 'm mooi rippen maar dan zit er ook wat reverb op (ofzoiets) wat vaak wat lelijk meepitched in tracks waar ie in gelayerd zit.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks