Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:19 
 

Wat een verschrikkelijke intro :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze edit zou het live vast heel goed doen, maar doe mij het origineel maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gave sounds in de intro en outro! Leuke edit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gave sounds in de intro en outro! Leuke edit :)

Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik vind t nergens naar klinken die intro en outro.
Origineel is een top plaatje!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks