Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Dakpan schreef:
Stuk of 3/4 keer? Genoeg om eruit te springen. :cool:

Ok, 4 keer. Maar dat is hooguit alles samengenomen 10s van de hele track.
Dus zo erg springt het er nu ook weer niet uit hé :P


Als je zo gaat beredeneren is er geen enkel element uit een track meer bijzonder of eruitspringend.

Gaat mij erom dat het uniek en vernieuwend is, en dus eruit springt. Dat jij er dan geen waarde aanhecht 'omdat het maar 10 seconde is', is niet mijn probleem. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Als je zo gaat beredeneren is er geen enkel element uit een track meer bijzonder of eruitspringend.
Gaat mij erom dat het uniek en vernieuwend is, en dus eruit springt. Dat jij er dan geen waarde aanhecht 'omdat het maar 10 seconde is', is niet mijn probleem. :cool:

Kort samengevat hebben die 10s 'het geen dertien in een dozijn' track gemaakt dus? :P
De combinatie is uniek, maar ik hoor de laatste tijd ook wat vaker een koor in een track? Dus zo 'uniek' is dit ook niet echt.
Op zich is dat vet mits het gebruikt wordt met een leuke synth, anti, of wat dan ook .. In dit geval is dat hier dus tot een goed recht gekomen.
Hecht ik hier waarde aan? Ja. Ik ben een voorstander voor vernieuwing, maar in dit geval (die 10s) is het niet echt herinneringswaardig genoegd (voor mij dan in ieder geval) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Kort samengevat hebben die 10s 'het geen dertien in een dozijn' track gemaakt dus? :P
De combinatie is uniek, maar ik hoor de laatste tijd ook wat vaker een koor in een track? Dus zo 'uniek' is dit ook niet echt.


We hebben het hier over The Machine, die platen zijn uberhaupt nooit echt dertien in een dozijn maar dat even terzijde.

Zelfs wanneer je die stukjes koorzang buiten beschouwing laat heb je nog steeds het originele samenspel tussen screech(orginele screech ook btw) en de melodie. Je hebt wel platen die het ook doen (On The Go bijvoorbeeld) maar daar staat het minder op de voorgrond als in Mosquito.

Dus ja, Mosquito is geen dertien-in-een-dozijn-track. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eens met Dakpan en er zit ook wel redelijk veel drive in, op de lange tonen iedere keer aan het eind na dan. Die halen wat dat betreft wel een beetje het tempo eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die zware kicks laten lijken alsof het nummer drive mist, maar op hoge kwaliteit met een goeie subwoofer word je hierdoor weggeblazen.

Enorm vette plaat is dit :worship: Wie dit dertien in een dozijn vind is niet goed wijs. Dit is juist een hele bijzondere, aparte track die zich met grote afstand onttrekt aan het gros van de hardere hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Enorm vette plaat is dit :worship: Wie dit dertien in een dozijn vind is niet goed wijs.

Even mijn quote erbij halen vooraleer dit uit de verkeerde context wordt gerukt :P
Citaat:
Ik doelde meer op het 'even de 'anti' doorpushen naar de climax' effect.


dawasiknie schreef:
Dit is juist een hele bijzondere, aparte track die zich met grote afstand onttrekt aan het gros van de hardere hardstyle.

Daar ben ik het wel niet mee eens :$
Reden lees je wel op voorgaande pagina's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt een beetje als een Alphaverb plaat.
Maar overheerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Rare kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Rare kicks.

wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
MacMichael schreef:
Rare kicks.

wat? :lol:

Zoals ik 't zeg. Ik vind de kick niet echt super hard of zo, niet wat ik gewend ben van The Machine. Verder wel een lekker nummer opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Enorm vette plaat is dit :worship: Wie dit dertien in een dozijn vind is niet goed wijs. Dit is juist een hele bijzondere, aparte track die zich met grote afstand onttrekt aan het gros van de hardere hardstyle.


Dit, helemaal, punt --> .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:02 
 
Donateur

Ben ik het ook mee eens. Ik luister tegenwoordig niet zo veel meer naar hardstyle, maar nummers zoals deze luister ik met plezier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

hele vette plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Eens met Dakpan en er zit ook wel redelijk veel drive in, op de lange tonen iedere keer aan het eind na dan. Die halen wat dat betreft wel een beetje het tempo eruit.

Ga ik mee akkoord, maar voor de rest vind ik het zeer sterk klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dikke plaat zeg, tot nu toe sowieso in de top 10, 5 misschien wel 3 van dit jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie wel een hoop statements al voor track van het jaar. Lekker op tijd..

Vind het wel aardig, maar doet me niet zo heel veel. Vind het hele idee van dat muggen geluidje alleen maar storend klinken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zie wel een hoop statements al voor track van het jaar. Lekker op tijd..


Ik zie het maar 2x (Mij en G1LL) en beide zeggen we 'Tot nu toe' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een beesten track weer, echt super vet :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal weer. Blijft echt de hele dag in je kop zitten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een prachtige plaat toch. Staat op repeat hier :loving:

En inderdaad

Nando schreef:
Blijft echt de hele dag in je kop zitten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Die zware kicks laten lijken alsof het nummer drive mist, maar op hoge kwaliteit met een goeie subwoofer word je hierdoor weggeblazen.

Enorm vette plaat is dit :worship: Wie dit dertien in een dozijn vind is niet goed wijs. Dit is juist een hele bijzondere, aparte track die zich met grote afstand onttrekt aan het gros van de hardere hardstyle.

Geniaal stukje muziek idd.
Pitchkicks vind ik zelf niet eens storend :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 01:15 
 
Hardtraxxer

Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:23 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Die zware kicks laten lijken alsof het nummer drive mist, maar op hoge kwaliteit met een goeie subwoofer word je hierdoor weggeblazen.


Ontzettend gave plaat, maar het lijkt inderdaad enigszins aan drive te missen als je het vergelijkt met bijv. Endure the Moment. Weet niet of een goede subwoofer dit veranderd, een track heeft drive of heeft dit niet naar mijn idee. Maar ben benieuwd wanneer ik hem ooit live hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:17 
 
Hardtraxx Newbie

zoiezo GEEN 13 in een dozijn dit, wat een heerlijke track :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks