Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Machine

Track(s): Mosquito 2.0

Sample/video:


@ 2:26:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe kon hij nou denken dat hij dit nummer beter kon maken, nee vind hem er duidelijk een stuk minder door geworden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 12:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nieuwe bassline eronder en dat was het? Die reverse zit de screeches in de weg, waardoor de drive eruit wordt gehaald, de reverse zelf heeft ook nog wel enigszins drive, maar lang niet zoveel als in het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem wel vet :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks