Last edited by Daveytl on 29 May 2012 19:24, edited 2 times in total.
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Dit pitch kicks in de climax verpesten het echt. Het is verder wel een leuk nummer, maar toch niet iets wat ik graag van the machine wil horen.
Ik gok dat je hem live gehoord hebt ?
Zo kan je de pitch bijna toch niet horen
?
benieuwd of hij deze zaterdag in de live-act gooit
Zo kan je de pitch bijna toch niet horen
Ik kan zo ook wel horen dat die kick te hoog pitcht voor mij.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Hier word ik blij van! 
Kan er nog niet veel over zeggen, wacht wel op HQ. Alleen zo jammer dat ik weer niks van The Machine heb kunne zien
Wou Zany ook zo graag zien.
The Machine is nou eenmaal niet zo vaak te zien, dus ga erg graag naar hem toe.
Beetje pech dat hij @ Defqon tegelijk met Titan stond.
Zany staat op vrijwel elk feest.
Beetje pech dat hij @ Defqon tegelijk met Titan stond.
Zany staat op vrijwel elk feest.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Oke 0:53 =

Dan ga ik em niet eens luisteren en weet ik voldoendeLyst wrote:Ik kan zo ook wel horen dat die kick te hoog pitcht voor mij.
Heb hem inderdaad live gehoord. Kan het trouwens met het luisteren ook wel horeniSenSe` wrote:Ik gok dat je hem live gehoord hebt ?
Zo kan je de pitch bijna toch niet horen?
Zelfde pitchkick melodie als Bringing The Funk remix = niet goed 
Die wordt echt vaak gebruikt hoorPNXRMX wrote:Zelfde pitchkick melodie als Bringing The Funk remix = niet goed
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater
The Machine says: If you pitch that kick again... I'll do a format c:
Last edited by Festuca on 05 Jul 2011 12:32, edited 1 time in total.
AlphaverbNL Daniël Noordijk
The Machine says: If you pitch that kick again... I'll do a format c: Picture is from last friday
http://fb.me/LG9UvGhO
The Machine says: If you pitch that kick again... I'll do a format c: Picture is from last friday
-
S
The Machine wrote:so in the end the track has pitching kicks, i tried to format the hard disk, but to do that i had to get administrator rights on windows and daniel didnt provided me that so ;/
Geen probleem, gewoon de cd rippen, nummer eraf gooien en opnieuw branden 
Hoe kan The Machine zulke kicks toelaten.
(zo op het eerste gehoor)
LOL @ 2:20
'You've already proven your strength'
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Klinkt erg lekker dit trouwens. Hoop dat de pitchkicks niet té hoog zijn, normale pitchkicks kan ik goed hebben
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Klinkt erg lekker dit trouwens. Hoop dat de pitchkicks niet té hoog zijn, normale pitchkicks kan ik goed hebben
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
SUPER DIK!! 
Haha en Done is niet eens gedraaidDaveytl wrote:LOL @ 2:20![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Kicks gaan best wel hoog, denk dat ik dit de minste plaat vh album ga vinden, vond hem ook best kut klinken zaterdag
dan gewoon ook een versie zonder pitchkicks releasen 
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Als ik het goed heb wou hij zelf geen pitch kicks, kwam van Alphaverb's kant lijkt me.
Heb zelf niks tegen pitch kicks, zolang ze maar goed blijven klinken en geen kracht verliezen. Je vind het kunnen of niet, maar af en toe erger ik me kapot aan personen die constant zeiken over pitch kicks terwijl ze gewoon lekker klinken in sommige tracks. Ik geef toe dat ze teveel gebruikt worden, maar om het dan te gaan lopen verbieden voor producers (zoals The Machine) vind ik ook zo kinderachtig.
Op eerste gehoor vanuit deze video klinkt de track best goed, droomt lekker weg in de melodie.
Ik vind hun stijlen erg goed combineren met elkaar.
Heb zelf niks tegen pitch kicks, zolang ze maar goed blijven klinken en geen kracht verliezen. Je vind het kunnen of niet, maar af en toe erger ik me kapot aan personen die constant zeiken over pitch kicks terwijl ze gewoon lekker klinken in sommige tracks. Ik geef toe dat ze teveel gebruikt worden, maar om het dan te gaan lopen verbieden voor producers (zoals The Machine) vind ik ook zo kinderachtig.
Op eerste gehoor vanuit deze video klinkt de track best goed, droomt lekker weg in de melodie.
Wederom een geniale melodie van Alphaverb (+ Machine) 
The Machine wil het zelf niet, en ik vind bass boven de X aantal hertz sowieso niet om aan te horen, hoe goed het ook matcht met de melodie. Zodra het een "dang" geluidje wordt houd t al op.Backstab wrote:Als ik het goed heb wou hij zelf geen pitch kicks, kwam van Alphaverb's kant lijkt me.
Ik hoop dat The Machine straks gewoon gelijk krijgt en kan zeggen, ik zei toch dat je die kicks eruit moest laten