Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free release:
https://www.dropbox.com/s/fmywgj7t6t26x ... 20Drum.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg geweest. Ik ben m'n hoop verloren in zijn solo's.
Wat een troep man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm best tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vind 'm best tof.


Mee eens. Originele en vette plaat alhoewel hij nu best wel weer eens met een beuker mag komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Die korte vocal net voor de climax en het pitchen van de kick hadden voor mij niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt zeker niet verkeerd :) Niet zoals z'n 'beukplaten' maarja, die richting wilt hij duidelijk niet meer uitgaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:43 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt erg gaaf _O_
Helaas mis ik toch wel een beetje zijn oude tracks met harde kicks en een euforische melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hem zeker ook vet! vooral die climax is ontzettend lekker met een lekkere drive. zal hem zeker live willen horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

wtf is hij aan het doen.. nee geen vertrouwen meer in zijn solo tracks. alhoewel die ander nog 10x zo erg is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mid-intro duurt veel te lang, climax is wel cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 11:05 
 

Ik vind er ook wel een heel lekker sfeertje inzitten :$ Jammer van die lelijke pitchkicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeker geen troep maar totaal z'n eigen smoel verloren,

nee the Machine is officieel "maar gewoon" een producer geworden, en heeft daar volgens mij een hele bewuste keuze voor gemaakt. Uiteraard niks mis mee en ik gun hem dat hij graag wat meer in de spotlight wil staan, maar zo overduidelijk je stijl veranderen zodat je wat meer in the picture raakt vind ik erg jammer. -.-

B-front staat bij mij nu op eenzame hoogte als favoriete producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Machine Machine... Waar ben je toch allemaal mee bezig :huh: Pijnlijk dit, maar ik schrijf hem toch af, voorlopig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dit is niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:55 
 

Maar goed dat hij solo beter is dan collaby. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Vind hem tof :) Alleen die pitchkicks? die zijn echt ziekelijk lelijk zeg!
Lekker sfeertje overall :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Originele en vette plaat alhoewel hij nu best wel weer eens met een beuker mag komen.


Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Dakpan schreef:
Originele en vette plaat alhoewel hij nu best wel weer eens met een beuker mag komen.


Helemaal mee eens.


Hij is blijkbaar bezig met een beuker, tenminste dat liet hij weten via fb! Ik ben benieuwd :woot:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks