Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:56 
 
Hardtraxx Newbie

The Khemist & Dillytek

Salvation (Original Mix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk idd. Mooie synth en goede melodie.

Ben wel benieuwd hoe het had geklonken als de kick iets steviger was geweest. Sound ervan is goed, maar hij mist net even wat kracht, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 22:58 
 

Stond deze hier niet al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

Gezocht met de zoekfunctie. Maar niet gevonden. En ik kon deze niet laten liggen. Heerlijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:11 
 

Blasterus15 schreef:
Gezocht met de zoekfunctie. Maar niet gevonden. En ik kon deze niet laten liggen. Heerlijke track.


True. En met de andere tracks + de DefQon set van Dillytek ben ik verkocht. :$
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks