Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 16:45 
 
Hardtraxxer



The Inside Man - Magical Mash
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-> producers-corner/mash-up-topic-t4727.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 14:18 
 
Hardtraxxer

Sorry! niet in de gaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 18:16 
 
Hardtraxxer

Hmm deze track komt me bekend voor :lol: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 07:59 
 
Hardtraxxer

Wat bedoel je daar mee? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 10:52 
 
Hardtraxxer

The Inside Man schreef:
Wat bedoel je daar mee? :O


Nvm zie dat het een mash up is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bartjeng schreef:
The Inside Man schreef:
Wat bedoel je daar mee? :O


Nvm zie dat het een mash up is


Haha kerel :lol:

Leuk mashupje hoor, maar hoort vgm inderdaad in een ander topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 13:55 
 

Gaan de mods dit nog een keer verplaatsen of dicht gooien :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Gaan de mods dit nog een keer verplaatsen of dicht gooien :huh: ?

Misschien als je op 'Melden' drukt in plaats van zo populair te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:37 
 

pim0412 schreef:
SVB schreef:
Gaan de mods dit nog een keer verplaatsen of dicht gooien :huh: ?

Misschien als je op 'Melden' drukt in plaats van zo populair te reageren.

Ja want er is ook nog niet een mod die dit topic heeft zien staan in 3 dagen tijd. Ze zijn gewoon te lui om het te verplaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 15:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 15:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SVB schreef:
pim0412 schreef:
SVB schreef:
Gaan de mods dit nog een keer verplaatsen of dicht gooien :huh: ?

Misschien als je op 'Melden' drukt in plaats van zo populair te reageren.

Ja want er is ook nog niet een mod die dit topic heeft zien staan in 3 dagen tijd. Ze zijn gewoon te lui om het te verplaatsen.


Niet zo'n grote mond jij, Sandertje. Ik zie vandaag voor het eerst de melding, dus geen conclusies trekken.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks