Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: The I's ft. Tawar

Track(s): Audacious

Sample/video:

@146.48

Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran



@ 146:48

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:15 
 
Hardtraxx Elite

:drool: Bazen track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 12:27 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja vet ! :thumbsup:

echt totaal iets anders dan de sound die Solutio & The I's samen hadden, goeie zaak dat hij z'n eigen stijltje ontwikkeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:26 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ja vet ! :thumbsup:

echt totaal iets anders dan de sound die Solutio & The I's samen hadden, goeie zaak dat hij z'n eigen stijltje ontwikkeld



Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Tawar mag wel wat aan zijn Engels doen, klinkt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

best lekker dit. Blijven s & i uit elkaar of is dit gewoon tijdelijk dat ze los tracks maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:19 
 
Hardtraxxer

arnhemcity schreef:
best lekker dit. Blijven s & i uit elkaar of is dit gewoon tijdelijk dat ze los tracks maken?


Ze komen terug met ze 4en. Sterker dan ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocals voegen niks toe maar de rest is best wel vet :D

arnhemcity schreef:
best lekker dit. Blijven s & i uit elkaar of is dit gewoon tijdelijk dat ze los tracks maken?

Die hebben besloten om uit elkaar te gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoewel het geheel niks speciaals of vernieuwends is, vind ik die screech best wel gaaf klinken, heerlijk scherp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja dit klinkt erg vet :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks