Rumpfy schreef:
persoonlijk Niet veel aan, voor solutio heeft de breuk beter uitgepakt als voor The I's
mwah ben ik het niet helemaal mee eens, Solutio is gewoon op de zelfde voet door gegaan, zelfde stijltje als toen ze nog samen waren, The I's moet nu gewoon druk bezig om z'n eigen sounds te vinden, hij heeft in korte tijd al redelijk wat nummers gemaakt, en daar zaten best wat vette nummers tussen vind ik
