Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)

Label: The Magic Show Records
Release: ??

Tracks:
01. The Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)

Sample:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet anders dan dat dit Delete, Vazard of Hardstyle Mafia is.
Retedikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kan niet anders dan dat dit Delete, Vazard of Hardstyle Mafia is.
Retedikke plaat!



Inderdaad, ik vind het ook op een echte spoontech kick klinken. GEWELDIG! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 01:21 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt heel erg naar Vazard, weet het bijna wel zeker haha
Super dikke remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet luisteren maar is dit niet gewoon die hardcore remix die al een release heeft gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Kan niet luisteren maar is dit niet gewoon die hardcore remix die al een release heeft gehad?


Jij bedoelt die destructive tendencies remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 13:33 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Kan niet luisteren maar is dit niet gewoon die hardcore remix die al een release heeft gehad?


Destructive Tendencies Remix bedoel je denk ik :thumbup:
Die is trouwens 100x beter dan deze imo, vind hier niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Kan niet luisteren maar is dit niet gewoon die hardcore remix die al een release heeft gehad?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heel erg naar Vazard & Delete, en wat een heerlijke remix zeg :woot:
je hoort duidelijk invloeden van beide wat ik altijd zo vet vind aan hun collab. benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is dus inderdaad van Vazard en Delete, vanavond in TMS in HQ te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kicks :love: Wat een heerlijke plaat. Kan wel merken dat Vazard hier flinke invloed op heeft gehad qua kicks bij de eerste climax en de tweede is weer typisch Delete. Helaas zijn die van Delete, zo op het eerste gehoor, hetzelfde als Mutants, die vind ik zelf niet zo. Maar je kan hopen.

CiRiXxX schreef:
p-stylez schreef:
Kan niet luisteren maar is dit niet gewoon die hardcore remix die al een release heeft gehad?


Destructive Tendencies Remix bedoel je denk ik :thumbup:
Die is trouwens 100x beter dan deze imo, vind hier niks aan


Vind die van DT niks aan, is dan ook maar een 3e rangs megarave/offensive actje. Vind hun sowieso met The BeatKrusher e.d. allemaal flink over rated. Die maken niks anders dan dezelfde zooi als Paul Elstak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kicks :love: Wat een heerlijke plaat. Kan wel merken dat Vazard hier flinke invloed op heeft gehad qua kicks bij de eerste climax en de tweede is weer typisch Delete. Helaas zijn die van Delete, zo op het eerste gehoor, hetzelfde als Mutants, die vind ik zelf niet zo. Maar je kan hopen.


Nee, deze zijn veel harder vind ik dat Mutants. Kick klinkt mij als dezelfde die in het 2de stuk van Corruption gebruikt wordt. Over de remix, niks dan lof. Die kicks zijn echt waaw gewoon, damn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dik deze!

Haha en Psychiatric Ass voor dit nummer in dat setje van Moridin is aardig misplaatst :P . Snoeit boven alle nummers uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:37 
 
Hardtraxx Elite

Godgloeiende (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tering wat een vet nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een gouden combinatie zijn die 2 toch. Wat een absurd vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 23:23 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke track weer ondanks mijn erg hoge verwachting van deze twee. :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riant dikke plaat weer! :drool:
Kan niet wachten tot Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 10:20 
 
Hardtraxxer

Loudnesssssss :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid en opbouw naar de climax is er vet, alleen de climax zelf pakt mij nog niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het intro is echt dik, maar wel een beetje standaard voor die twee vind ik. En ben ik de enige die de climax erg rommelig vind klinken? Mijn interesse is echter wel gewekt. Ik ben benieuwd naar de volledige (afgemixte en gemasterde) versie! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy neukende shit, hoe monsterlijk is dit dan weer :drool: Die climax is gewoon 1 grote bak met energie :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Holy neukende shit, hoe monsterlijk is dit dan weer :drool: Die climax is gewoon 1 grote bak met energie :oh:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks