Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tartaros & The Geminizers hebben volgens mij nog nooit samen in de studio gezeten of zelfs maar geluiden uitgewisseld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:39 
 
Hardtraxxer

Deze track (is zoals de anderen) natuurlijk gewoon 100 % door ons gemaakt; zelfs alle vocals (en geluidseffecten) hebben we zelf opgenomen :)

Maar leuk om te horen dat hij al in de buurt komt van het werk van Tartaros :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik wil hier geen verwijten plaatsen, maar gebruiken ze misschien sounds van Tartaros?
Heeft er namelijk wel wat van weg.


Dat vind ik nu juist het jammere eraan. Tartaros boeit me totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:41 
 
Artiest

Lekker plaatje hoor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 10:54 
 
Hardtraxx Addict

Hopelijk draaien ze deze morgen!! Ik wil hier op afbreken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, ik denk niet dat ze een eigen track in hun set plaatsen. Zou natuurlijk totaal niet passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

best een dikke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk nummer. Toen ik hem voor het eerst hoorde dacht ik direct 'dit klinkt heel erg goed, eens kijken wie de producer is' en was toen erg verrast dat het the geminizers waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tartaros boeit me altijd ontzettend veel, behalve z'n kicks. Moet zeggen dat dit er inderdaad wel een beetje op lijkt. Zelfde soort sounds.

Dus ook dit vind ik lekker... Ook hier heb ik nog m'n twijfels over de kicks. Ze zijn best goed (zeker als je 't vergelijkt met de meeste kicks van tegenwoordig, maar ik mis net dat stukje extra punch (en misschien zelfs een beetje volume) wat de boel kracht meegeeft. De melodie in de climax kan trouwens nog niet tippen aan 't meeste werk van Tartaros. Vind dit een beetje simpel allemaal.

Die sounds/schreech die er op de achtergrond doorheen gaat is wel heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit vind ik nou saaie hardstyle :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gaat deze ooit is gereleased worden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, lekker nummer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:54 
 

Shockblitz schreef:
gaat deze ooit is gereleased worden ?


Ja met een collab met Juized en nog een solotrack meende ik

Krijgen na de Submotion release eerst nog een Tartaros en dan denk ik deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Link dood? Hier een andere


@ 01:33:46
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat hier ooit nog wat mee gebeuren?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks