Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:10 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt best gaaf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wacht even op HQ voor oordeel maar eigenlijk moet je van dit soort tracks afblijven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heer erg gaaf.
Hoewel het een remix van nu is klinkt t nog wel old skool :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:40 
 
Hardtraxx Elite

Het eerste wat ik bij zo'n remix zou zeggen is dat ze het niet moeten doen. Deze remix overtreft zeker niet de original mix. Maar als ik het als losstaande track zou moeten zien is dit een geweldige track. De oude sounds zijn in de track gebleven. Ik moet zeggen dat het een geslaagde remix is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro nee, Climax... JA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt nog best vet, zo klinkt het precies goed in een nieuw jasje.

Best bizar dat het origineel intussen bijna 10 jaar oud is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze werd net gedraaid toen we de main op liepen tijdens Decibel. Klonk erg lekker hoor, prima plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke remix als je het mij vraagt! ^^ De sfeer van toen hebben ze goed behouden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Klinkt best gaaf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 09:48 
 
Hardtraxx Addict


@1:17:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Klinkt best gaaf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 16:35 
 
Hardtraxx Addict

Origineel op juiste manier intact gelaten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt goed! +1 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woow vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwaaa wel aardig, maar kom bij lange na niet in de buurt van het origineel natuurlijk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks