Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe nou is normaal met dat 0:11 gekloot
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 16:46 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Regain :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Doe nou is normaal met dat 0:11 gekloot


Ik vind dat juist wel lekker klinken, doet een beetje aan Tymon denken :P Die synth daarintegen is echt niet fijn voor m'n oren :x
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks