Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: The Avengerz & Thyron

Track(s): The Raven

Sample/video:

@ 38:13



Bron: SoundCloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem erg vet, maar die al die kickrolls is echt veel te veel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al even debiel als dat geklapper van The Pitcher. Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke drum & bass track. Hoort dit niet bij "Andere muziek"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:06 
 

jezus christus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:16 
 

Had best vet kunnen zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chill dat die MC er heel de tijd doorheen zit te schreeuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf zeg en wat een klote mc zeker weer die invalid :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Had best vet kunnen zijn >.<

Dit. Al die hyperactieve kickrolls voegen echt nul toe. Als we het dan overigens toch over dingen hebben die niks toevoegen: kan die MC niet gewoon gelijk z'n stembanden inleveren en receptionist van een bibliotheek worden of zo? Mijn hemel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
wtf zeg en wat een klote mc zeker weer die invalid :lol: :lol:

Correct, het is 'm weer :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Manmanman, het is nou wel leuk geweest met die identiteitscrisis van de kicks.

Het leek er even op dat de stevige kicks terugkeerden, maar nu moeten ze ineens om de halve tel van toonhoogte veranderen. Vond het prima toen radical het deed, helemaal toen z'n kicks er kwalitatief hard op vooruit gingen, maar nu iedereen die shit oppakt en het nog eens wil overtreffen loopt het echt de spuigaten uit.

Je kan niet eens meer normaal losgaan op zo'n plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meh, geef mij maar de Justize League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



46:10
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks