Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Artiest: The Arrivalz En Sasha F
Track(s): Beyond Imagination
Sample/video:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Klinkt fucking dik dit! :bomb:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Daveytl wrote:Klinkt fucking dik dit! :bomb:
Indeed :oh: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Zie me eigen daar nog staan. :P Al die nieuwe tracks die hij draaide klapte er wel goed op. :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Intervention wrote:lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.
Ik hoor hier toch wel Machine-invloeden in hoor. En duidelijk ook :D
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Klinkt helemaal niet verkeerd nee :D
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Klinkt goed! ^^
I
klinkt hard :woot:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Daveytl wrote:Klinkt fucking dik dit! :bomb:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Klinkt erg lekker ja ^^
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Zit een beetje tussen Purify Your Senses en Animal Side in, moet er wel veel aan denken iig. Klinkt wel leuk!
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Ik zie mn eige er nog staan stampe :D Jammer van het geluid het eerste half uur maar toch echt een hele dikke set :yay:
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Daveytl wrote:
Intervention wrote:lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.
Ik hoor hier toch wel Machine-invloeden in hoor. En duidelijk ook :D
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Zo gruwelijk lekker deze :drool:
T
Hele goeie track dit!
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
frankhardenberg wrote:te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen xd
Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt eh :P Ze is altijd het vrolijke huppelende meisje! Ben blij dat ze de muziek heerlijk vind, pak ze altijd mee :D Grappig idd haha maar ze kent de platen ook niet eh, dat laat ze aan mij over :D Hebben ons er geweldig geamuseerd en veel gegeven. Een top van een feest thx to the magic show :thumbsup:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ik vind deze plaat lang niet zo goed als dat iedereen hier aangeeft.
Leuk, maar meer ook niet...
T
afrodisiak wrote:
frankhardenberg wrote:te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen xd
Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt eh :P Ze is altijd het vrolijke huppelende meisje! Ben blij dat ze de muziek heerlijk vind, pak ze altijd mee :D Grappig idd haha maar ze kent de platen ook niet eh, dat laat ze aan mij over :D Hebben ons er geweldig geamuseerd en veel gegeven. Een top van een feest thx to the magic show :thumbsup:
haha :lol:
Hardtraxxer
92 posts member since 2011
last seen Jul 2012
lekkere plaat, wel mijn style
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Dik :$
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
afrodisiak wrote:
rofl. maarja het is niet zo raar dat ze zich vergist... allemaal nieuwe platen enzo.. ik heb er dan wel een beetje gevoel voor wanneer dat de climax erin klapt dus dat schilt maar ik vergis me ook weleens als het nieuwe platen zijn.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Die intro klinkt echt vet! Jammer dat er weer een naam bij aangeplakt moet worden die er productie gewijs naar mijn idee geen hol mee te maken heeft...
D
klinkt erg lekker! lekkere diepe kick, intro vind ik echt dik! climax iets minder maar ook zeker niet slecht!