Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
IndeedDaveytl wrote:Klinkt fucking dik dit!
Zie me eigen daar nog staan.
Al die nieuwe tracks die hij draaide klapte er wel goed op. 
lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.
Ik hoor hier toch wel Machine-invloeden in hoor. En duidelijk ookIntervention wrote:lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.
Klinkt helemaal niet verkeerd nee 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Klinkt goed! 
-
I
klinkt hard 
Daveytl wrote:Klinkt fucking dik dit!
Zit een beetje tussen Purify Your Senses en Animal Side in, moet er wel veel aan denken iig. Klinkt wel leuk!
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Ik zie mn eige er nog staan stampe
Jammer van het geluid het eerste half uur maar toch echt een hele dikke set 
Daveytl wrote:Ik hoor hier toch wel Machine-invloeden in hoor. En duidelijk ookIntervention wrote:lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen 
-
T
Hele goeie track dit!
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt ehfrankhardenberg wrote:te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik vind deze plaat lang niet zo goed als dat iedereen hier aangeeft.
Leuk, maar meer ook niet...
Leuk, maar meer ook niet...
-
T
hahaafrodisiak wrote:Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt ehfrankhardenberg wrote:te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelenZe is altijd het vrolijke huppelende meisje! Ben blij dat ze de muziek heerlijk vind, pak ze altijd mee
Grappig idd haha maar ze kent de platen ook niet eh, dat laat ze aan mij over
Hebben ons er geweldig geamuseerd en veel gegeven. Een top van een feest thx to the magic show
rofl. maarja het is niet zo raar dat ze zich vergist... allemaal nieuwe platen enzo.. ik heb er dan wel een beetje gevoel voor wanneer dat de climax erin klapt dus dat schilt maar ik vergis me ook weleens als het nieuwe platen zijn.afrodisiak wrote:Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt ehfrankhardenberg wrote:te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelenZe is altijd het vrolijke huppelende meisje! Ben blij dat ze de muziek heerlijk vind, pak ze altijd mee
Grappig idd haha maar ze kent de platen ook niet eh, dat laat ze aan mij over
Hebben ons er geweldig geamuseerd en veel gegeven. Een top van een feest thx to the magic show
Die intro klinkt echt vet! Jammer dat er weer een naam bij aangeplakt moet worden die er productie gewijs naar mijn idee geen hol mee te maken heeft...
-
D
klinkt erg lekker! lekkere diepe kick, intro vind ik echt dik! climax iets minder maar ook zeker niet slecht!