Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: The Arrivalz En Sasha F
Track(s): Beyond Imagination
Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt fucking dik dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Klinkt fucking dik dit! :bomb:

Indeed :oh: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie me eigen daar nog staan. :P Al die nieuwe tracks die hij draaide klapte er wel goed op. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.

Ik hoor hier toch wel Machine-invloeden in hoor. En duidelijk ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 15:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt helemaal niet verkeerd nee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:57 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:51 
 

klinkt hard :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Klinkt fucking dik dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg lekker ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit een beetje tussen Purify Your Senses en Animal Side in, moet er wel veel aan denken iig. Klinkt wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:10 
 
Hardtraxxer

Ik zie mn eige er nog staan stampe :D Jammer van het geluid het eerste half uur maar toch echt een hele dikke set :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Intervention schreef:
lekkere plaat hoor, weer eens iets vets waar sasha f bij staat en wat niet door the machine is geproduceerd.

Ik hoor hier toch wel Machine-invloeden in hoor. En duidelijk ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 00:53 
 
Donateur

te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo gruwelijk lekker deze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:17 
 

Hele goeie track dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:33 
 
Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen xd


Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt eh :P Ze is altijd het vrolijke huppelende meisje! Ben blij dat ze de muziek heerlijk vind, pak ze altijd mee :D Grappig idd haha maar ze kent de platen ook niet eh, dat laat ze aan mij over :D Hebben ons er geweldig geamuseerd en veel gegeven. Een top van een feest thx to the magic show :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind deze plaat lang niet zo goed als dat iedereen hier aangeeft.
Leuk, maar meer ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:07 
 

afrodisiak schreef:
frankhardenberg schreef:
te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen xd


Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt eh :P Ze is altijd het vrolijke huppelende meisje! Ben blij dat ze de muziek heerlijk vind, pak ze altijd mee :D Grappig idd haha maar ze kent de platen ook niet eh, dat laat ze aan mij over :D Hebben ons er geweldig geamuseerd en veel gegeven. Een top van een feest thx to the magic show :thumbsup:

haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere plaat, wel mijn style
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

afrodisiak schreef:
frankhardenberg schreef:
te grappig hoe dat blondje in roze shirt aan de rechterkant heletijd wil stampe en dat er dan weer een andere beat komt dat ze verwacht en vervolgens stil gaat staan en 5 seconde te laat bij de climax weer begint te huppelen xd


Hey is wel mijn vriendin waar je het over hebt eh :P Ze is altijd het vrolijke huppelende meisje! Ben blij dat ze de muziek heerlijk vind, pak ze altijd mee :D Grappig idd haha maar ze kent de platen ook niet eh, dat laat ze aan mij over :D Hebben ons er geweldig geamuseerd en veel gegeven. Een top van een feest thx to the magic show :thumbsup:

rofl. maarja het is niet zo raar dat ze zich vergist... allemaal nieuwe platen enzo.. ik heb er dan wel een beetje gevoel voor wanneer dat de climax erin klapt dus dat schilt maar ik vergis me ook weleens als het nieuwe platen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die intro klinkt echt vet! Jammer dat er weer een naam bij aangeplakt moet worden die er productie gewijs naar mijn idee geen hol mee te maken heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 11:46 
 

klinkt erg lekker! lekkere diepe kick, intro vind ik echt dik! climax iets minder maar ook zeker niet slecht!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks