Last edited by Duruz on 07 Mar 2012 14:19, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heel vreemd dat je zoiets plaatst, hoor 40 seconde baggerkwaliteit.
Is bij de meeste tracks toch in het 'nieuwe tracks' gedeelte.. 
-
DHardtraxx Veteran
Overdrijven is ook een vak.jaron123 wrote:hoor 40 seconde baggerkwaliteit.
Prima maar mijn mening, kan er niks uithalen van het filmpje dus wacht op hq
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Kan nog niet echt oordelen maar de naam ''The Arrivalz'' klinkt niet echt veelbelovend voor mij. Hetzelfde geldt voor andere niet-originele namen. Maargoed, ik laat me graag verrassen.
-
DHardtraxx Veteran
The Arrivalz gaan toch wel al wat jaartjes mee.Kwisniks wrote:Kan nog niet echt oordelen maar de naam ''The Arrivalz'' klinkt niet echt veelbelovend voor mij. Hetzelfde geldt voor andere niet-originele namen. Maargoed, ik laat me graag verrassen.
Hebben alleen nog niks bereikt.Duruz wrote:The Arrivalz gaan toch wel al wat jaartjes mee.Kwisniks wrote:Kan nog niet echt oordelen maar de naam ''The Arrivalz'' klinkt niet echt veelbelovend voor mij. Hetzelfde geldt voor andere niet-originele namen. Maargoed, ik laat me graag verrassen.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Met deze post bereik je ook nietsDakpan wrote:Hebben alleen nog niks bereikt.Duruz wrote:The Arrivalz gaan toch wel al wat jaartjes mee.Kwisniks wrote:Kan nog niet echt oordelen maar de naam ''The Arrivalz'' klinkt niet echt veelbelovend voor mij. Hetzelfde geldt voor andere niet-originele namen. Maargoed, ik laat me graag verrassen.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
mooie edit van je post 
-
SHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2012
- last seen Jun 2013
hahaha
Goeiekipsaté wrote:Met deze post bereik je ook niets
Gelukkig dat het dan ook niet m'n bedoeling was om iets te bereiken met die post.kipsaté wrote: Met deze post bereik je ook niets
-
D
Haha, je had moeten lezen wat er eigenlijk stond...Dakpan wrote:Gelukkig dat het dan ook niet m'n bedoeling was om iets te bereiken met die post.kipsaté wrote: Met deze post bereik je ook niets
Wat dan?Dysphoria wrote:Haha, je had moeten lezen wat er eigenlijk stond...Dakpan wrote:Gelukkig dat het dan ook niet m'n bedoeling was om iets te bereiken met die post.kipsaté wrote: Met deze post bereik je ook niets
-
D
Iets in de trant van; ''Jij hebt ook nog niks bereikt als McDonald's medewerker die maar een beetje de hele dag op een forum loopt te posten.''Dakpan wrote:Wat dan?
Hoe weet hij mijn beroep nou weer. 
-
D
Misschien kent hij jou wel persoonlijk. 
Zal wel niet hè.Dysphoria wrote:Misschien kent hij jou wel persoonlijk.
-
D
You never know.Dakpan wrote:Zal wel niet hè.Dysphoria wrote:Misschien kent hij jou wel persoonlijk.
Waarom denk je anders dat hij zijn post heeft ge-edit? Hij wil niet dat jij er achter komt dat hij je persoonlijk kent. Helaas voor hem hebben meerdere mensen gezien wat er echt stond!
Dakpan wrote:Hoe weet hij mijn beroep nou weer.
Dysphoria wrote:Misschien kent hij jou wel persoonlijk.

-
D
Dus toch!
Was al bang dat je een stalker had.
Was al bang dat je een stalker had.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Over de track zelf nu dames? 
Zonder te luisteren hoor ik al dat het niet veel is.
-
D
Duruz is The Arrivalz? Of een onderdeel daar van? Of mis ik iets?