Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Anarchist

Track(s): Waiting 4

Sample/video:

@9:34

Bron: Unleashed Podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet verkeerd nummertje zo op het eerste gehoor. Flinke kick in de intro, tweede stuk van de intro is ook lekker met die chaotische screeches. De break heeft een paar heel herkenbare sounds trouwens. Weet zo niet in welk nummer dat nog meer zit. :P Climax is niet heel erg speciaal maar door de kick klinkt het niet eens zo verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummertje van the anarchist
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 17:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Niet verkeerd nummertje zo op het eerste gehoor. Flinke kick in de intro, tweede stuk van de intro is ook lekker met die chaotische screeches. De break heeft een paar heel herkenbare sounds trouwens. Weet zo niet in welk nummer dat nog meer zit. :P Climax is niet heel erg speciaal maar door de kick klinkt het niet eens zo verkeerd.

Wasted Penguinz - Stay Alive
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kick in de intro is best wel fijn. Die kick in combinatie met de melodie klinkt echt heerlijk!! Behalve wanneer de kicks zo hoog gaan. En van mij hadden die screeches niet terug hoeven komen in de climax. Afgezien daarvan echt een hele fijne track!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje, hopen dat de rest van zijn releases op A2 Records ook die kant op gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone waarom heb je deze nog niet geupload? Je gaat me toch niet vertellen dat je wat beters te doen hebt :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Lekker nummertje van the anarchist
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:58 
 
Hardtraxxer

Wat een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Paultheone waarom heb je deze nog niet geupload? Je gaat me toch niet vertellen dat je wat beters te doen hebt :list:


Omdat genoeg andere mensen deze uploaden :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:37 
 

Hij heeft me nu al een paar keer achter elkaar weten te verrassen :) Ook deze klinkt weer erg fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 01:02 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
jaron123 schreef:
Paultheone waarom heb je deze nog niet geupload? Je gaat me toch niet vertellen dat je wat beters te doen hebt :list:


Omdat genoeg andere mensen deze uploaden :P



haha bedankt voor het posten van mijn linkie man :P
OT: idd erg fijn nummertje, die pitchkick ook erg passend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Release: 03-12-2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/the-anarchist-waiting-4-the-solution-a2rec089-t47312.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/the-anarchist-waiting-4-the-solution-a2rec089-t47312.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks