Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:12 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The Anarchist

Track(s): Try and Stop Us

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat, jammer van die hoogste pitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Heerlijke plaat, jammer van die hoogste pitch


Vind de pitch niet heel vervelend moet ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind er weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 22:02 
 

:worship: :worship: Anarchist
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict

Hij maakt leuke platen, maar in nog niets heeft hij mij laten horen dat hij speciaal genoeg is
(om hem echt goed te maken of er uit te laten springen/ interessant te zijn).

Wel leuk op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd niets van hem gereleased wordt, terwijl hij best wel wat tracks afheeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 11:30 
 
Hardtraxx Elite

lekker plaatje :thumbsup: hou wel van dat anarchist stijltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 15:25 
 

Khadber schreef:
Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd niets van hem gereleased wordt, terwijl hij best wel wat tracks afheeft.


Dat komt omdat Scantraxx liever eerst al die scheit van de Atmozfears knaapjes released, en The Anarchist en Shockerz worden teruggehouden daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 17:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Khadber schreef:
Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd niets van hem gereleased wordt, terwijl hij best wel wat tracks afheeft.


Dat komt omdat Scantraxx liever eerst al die scheit van de Atmozfears knaapjes released, en The Anarchist en Shockerz worden teruggehouden daardoor.


Net of Shockerz zo'n held is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:56 
 
Hardtraxxer

Shockerz heeft 8 tracks helemaal klaarliggen. Scantraxx wil ze alleen niet releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heeft scantraxx hem dan gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ksnap ook niks van Scantraxx, kweet ook van Shockerz, The Anarchist & Arkaine dat ze genoeg tracks klaar hebben.. willen ze eerst Adrenalize & Atmozfears omhoog brengen? En dan focussen op de andere talenten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal voor Krusaders :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:11 
 

Ik vind dat wat Shockerz maakt beter klinken dan die scheit van Atmozfears, alsof hun versie van Cubase laxeermiddel gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik vind dat wat Shockerz maakt beter klinken dan die scheit van Atmozfears, alsof hun versie van Cubase laxeermiddel gebruikt.

Ze gebruiken Fl studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet eigenlijk, lekkere intro ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Zelfde verhaal voor Krusaders :(

Krusaders zijn gestopt, toch?

OT: Heerlijke melodie. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:02 
 

Eentje van de Krusaders gaat verder, maar onder een andere naam dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxx Elite

hardstyle-releases/the-anarchist-try-and-stop-us-scantraxx113-t33051.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/the-anarchist-try-and-stop-us-scantraxx113-t33051.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks