Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 02:47 
 
Hardtraxxer

Artiest: The Anarchist

Track(s): Patterns of the Past

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

lekkere kicks :) heerlijk mainstream nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 14:18 
 
Artiest

Ik ben verliefd denk ik. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk deuntje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker melodie en kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict

die melodie :lol: vind dit echt meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een troep dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:13 
 
Hardtraxx Elite

Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms -.-

En de helft van de tracks die atmozfears & adrenalize maken wel >.<
dat is vaak nog grotere bagger
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:43 
 
Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
emmerick schreef:
Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms -.-

En de helft van (?) de tracks die atmozfears & adrenalize maken wel >.<
dat is vaak nog grotere bagger


Je begrijpt me denk ik niet. Die tracks hebben handsup melodieen. Dat is wat scantraxx graag wilt releasen. Dit is wel wat anders dan de standaard scantraxx releases van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Wout1997 schreef:
emmerick schreef:
Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms -.-

En de helft van (?) de tracks die atmozfears & adrenalize maken wel >.<
dat is vaak nog grotere bagger


Je begrijpt me denk ik niet. Die tracks hebben handsup melodieen. Dat is wat scantraxx graag wilt releasen. Dit is wel wat anders dan de standaard scantraxx releases van de laatste tijd.

Zoveel anders VIND IK het niet, maar ik begrijp waar je op doelt.
Battlescarz/Outrageous was ook veruit de beste release. Vind dit zeker niet onaardig klinken
Maar komt nog niet eens in de buurt van radical thing & do
What i can't do laat staan battlescarz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Zit m al dagen te luisteren nu dus bump m ff... Wat een bot simplistisch nummer!! Hoop m snel live een keer te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro kicks lekker ! heerlijke zuivere bass :)

Melodie synts beetje jammer dan weer xD ook bij het pitchen rolt het nog niet lekker vind ik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:47 
 

The anarchist heeft me nog nooit echt weten te overtuigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 22:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
lekkere kicks :) heerlijk mainstream nummer :drool:


vind hem niet echt mainstream :P ben origineel ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Na The Skreetch heeft ie me eigenlijk niet heel erg meer weten te boeien, helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha deuntje doet me denken aan Pokemon, wel lekker trackie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Best vreemd nummer, maar op een of andere manier bevalt het me wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:16 
 
Hardtraxx Elite

Dit is echt een heerlijke plaat! hoop dat hier snel iets mee gaat gebeuren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me vandaag wat verdiept in The Anarchist, maar wat een goede producer is dit!
Van mij mag hij naar een label die wat sneller platen uitbrengen, want deze gozer kan bijna een album uitbrengen, zoveel tracks heeft hij inmiddels al klaar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 03:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit doet me aan old school nintendo games (pokemon/mario) denken op de 1 of andere gekke manier, misschien van daar ook wel de benaming... ik vind dit echt een ziek vet nummer! :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks