Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 48 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
shuffleking wrote:
Style wrote:
Lyst wrote:Vind er weinig aan..
De intro is saai en leeg, vocalen zijn eentonig en niet lekker gecut.
Melodie is erg standaard en niet echt pakkend en de pitch om de 2 kicks maken de bassline erg raar.
We waren al bang dat je het goed vondt..
:lol: +1
Primaa plaatje, zeer goed te doen ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind deze wel minder dan de andere twee van hem
Ik vind de keuze van de pitchkick niet echt fijn, hij komt hierbij mij iets te druk over, dit terwijl de track niet zo heel erg vol klinkt.
Midintrotje vind ik wel fijn, had iets langer gekund.
De trackopbouw en lengte hadden wat mij betreft ook iets beter gekund, wat langer.

Misschien is hierboven wat te negatief, want ik vind het een aardige plaat, maar zeker geen topper. Als je ziet wat hij met die andere twee platen in huis heeft vind ik dit weer wat minder.

Ik ben wel zeer beniewd of deze producer ook kan draaien. Ik hoop positieve reacties te horen van de A2 Label night.
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Khadber wrote:Ik vind deze wel minder dan de andere twee van hem
Ik vind de keuze van de pitchkick niet echt fijn, hij komt hierbij mij iets te druk over, dit terwijl de track niet zo heel erg vol klinkt.
De trackopbouw en lengte hadden wat mij betreft ook iets beter gekund, wat langer.

Misschien is hierboven wat te negatief, want ik vind het een aardige plaat, maar zeker geen topper. Als je ziet wat hij met die andere twee platen in huis heeft vind ik dit weer wat minder.

Ik ben wel zeer beniewd of deze producer ook kan draaien. Ik hoop positieve reacties te horen van de A2 Label night.
Dat is altijd maar afwachten. Ik ga ervan uit dat hij het wel kan, maar dat zegt natuurlijk niks.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
GT500eleanor wrote:
Khadber wrote:Ik vind deze wel minder dan de andere twee van hem

Dat is altijd maar afwachten. Ik ga ervan uit dat hij het wel kan, maar dat zegt natuurlijk niks.
Ik hoorde dat het één producer, en één dj was. Dus dan neem ik aan dat ie wel aardig kan draaien.

[edit] Dat meende ik hier iig uit te halen;
(...) As early as 2002 he met Thomas Duddridge who at the time, produced mostly techno and classical arrangements, but followed developments in the hardstyle scene closley. In 2008 they decided to team up together and focus exclusively on hardstyle as Dj & Producer.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Taxi wrote: Ik hoorde dat het één producer, en één dj was. Dus dan neem ik aan dat ie wel aardig kan draaien.
ben benieuwd, de 22ste van oktober :)
Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
De plaat zelf gaat, maar die melodie is echt retevet!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 14 days ago
TheDesolator wrote:
bob marok wrote:duidelijk het werk van een talent!
Goeie aanwinst voor A2 :thumbsup:
Hardtraxxer
92 posts member since 2011
last seen Jul 2012
wildenberg wrote:De plaat zelf gaat, maar die melodie is echt retevet!
Dit ^^
Y
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jan 2026
Inno wrote:
GT500eleanor wrote:dit zijn mooie pitchkicks, zijn niet vervormd door de pitch.
Kan dan wel zijn, maar hij gaat wel weer zo hoog dat er helemaal geen bas meer in zit niets :/
Ik weet niet hoor? maar deze pitchkicks zijn echt goed, juist alstie pitcht blijft de bass prima..
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
ik vind hem iig vet!! en wat de kick betreft klinkt hij bij
mij gewoon prima in de oren!

ook even een artwork gemaakt ter inspiratie van deze track
want op het moment is school fucking outrageous haha
http://2basb.deviantart.com/art/It-s-fu ... -258196522
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
yri wrote:
Inno wrote:
GT500eleanor wrote:dit zijn mooie pitchkicks, zijn niet vervormd door de pitch.
Kan dan wel zijn, maar hij gaat wel weer zo hoog dat er helemaal geen bas meer in zit niets :/
Ik weet niet hoor? maar deze pitchkicks zijn echt goed, juist alstie pitcht blijft de bass prima..
whut? als deze kick pitch verliest het juist bass :huh: