Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

shuffleking schreef:
Style schreef:
Lyst schreef:
Vind er weinig aan..
De intro is saai en leeg, vocalen zijn eentonig en niet lekker gecut.
Melodie is erg standaard en niet echt pakkend en de pitch om de 2 kicks maken de bassline erg raar.


We waren al bang dat je het goed vondt..

:lol: +1

Primaa plaatje, zeer goed te doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze wel minder dan de andere twee van hem
Ik vind de keuze van de pitchkick niet echt fijn, hij komt hierbij mij iets te druk over, dit terwijl de track niet zo heel erg vol klinkt.
Midintrotje vind ik wel fijn, had iets langer gekund.
De trackopbouw en lengte hadden wat mij betreft ook iets beter gekund, wat langer.

Misschien is hierboven wat te negatief, want ik vind het een aardige plaat, maar zeker geen topper. Als je ziet wat hij met die andere twee platen in huis heeft vind ik dit weer wat minder.

Ik ben wel zeer beniewd of deze producer ook kan draaien. Ik hoop positieve reacties te horen van de A2 Label night.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:00 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik vind deze wel minder dan de andere twee van hem
Ik vind de keuze van de pitchkick niet echt fijn, hij komt hierbij mij iets te druk over, dit terwijl de track niet zo heel erg vol klinkt.
Midintrotje vind ik wel fijn, had iets langer gekund.
De trackopbouw en lengte hadden wat mij betreft ook iets beter gekund, wat langer.

Misschien is hierboven wat te negatief, want ik vind het een aardige plaat, maar zeker geen topper. Als je ziet wat hij met die andere twee platen in huis heeft vind ik dit weer wat minder.

Ik ben wel zeer beniewd of deze producer ook kan draaien. Ik hoop positieve reacties te horen van de A2 Label night.


Dat is altijd maar afwachten. Ik ga ervan uit dat hij het wel kan, maar dat zegt natuurlijk niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Khadber schreef:
Ik vind deze wel minder dan de andere twee van hem
Ik vind de keuze van de pitchkick niet echt fijn, hij komt hierbij mij iets te druk over, dit terwijl de track niet zo heel erg vol klinkt.
Midintrotje vind ik wel fijn, had iets langer gekund.
De trackopbouw en lengte hadden wat mij betreft ook iets beter gekund, wat langer.

Misschien is hierboven wat te negatief, want ik vind het een aardige plaat, maar zeker geen topper. Als je ziet wat hij met die andere twee platen in huis heeft vind ik dit weer wat minder.

Ik ben wel zeer beniewd of deze producer ook kan draaien. Ik hoop positieve reacties te horen van de A2 Label night.


Dat is altijd maar afwachten. Ik ga ervan uit dat hij het wel kan, maar dat zegt natuurlijk niks.


Ik hoorde dat het één producer, en één dj was. Dus dan neem ik aan dat ie wel aardig kan draaien.

[edit] Dat meende ik hier iig uit te halen;
Citaat:
(...) As early as 2002 he met Thomas Duddridge who at the time, produced mostly techno and classical arrangements, but followed developments in the hardstyle scene closley. In 2008 they decided to team up together and focus exclusively on hardstyle as Dj & Producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Ik hoorde dat het één producer, en één dj was. Dus dan neem ik aan dat ie wel aardig kan draaien.


ben benieuwd, de 22ste van oktober :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De plaat zelf gaat, maar die melodie is echt retevet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDesolator schreef:
bob marok schreef:
duidelijk het werk van een talent!

Goeie aanwinst voor A2 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wildenberg schreef:
De plaat zelf gaat, maar die melodie is echt retevet!


Dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:31 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
GT500eleanor schreef:
dit zijn mooie pitchkicks, zijn niet vervormd door de pitch.

Kan dan wel zijn, maar hij gaat wel weer zo hoog dat er helemaal geen bas meer in zit niets :/


Ik weet niet hoor? maar deze pitchkicks zijn echt goed, juist alstie pitcht blijft de bass prima..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hem iig vet!! en wat de kick betreft klinkt hij bij
mij gewoon prima in de oren!

ook even een artwork gemaakt ter inspiratie van deze track
want op het moment is school fucking outrageous haha
http://2basb.deviantart.com/art/It-s-fu ... -258196522
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:44 
 
Hardtraxx Addict

yri schreef:
Inno schreef:
GT500eleanor schreef:
dit zijn mooie pitchkicks, zijn niet vervormd door de pitch.

Kan dan wel zijn, maar hij gaat wel weer zo hoog dat er helemaal geen bas meer in zit niets :/


Ik weet niet hoor? maar deze pitchkicks zijn echt goed, juist alstie pitcht blijft de bass prima..

whut? als deze kick pitch verliest het juist bass :huh:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks