Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
J
Aardig trackje, die melodie pakt me wel.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Saai en de kick past totaal niet bij het nummer.
De kick past op zich wel bij het nummer, maar die muur van bass past niet zo bij de kick. Voor de rest een leuke track. 
Hmmm.. op zich wel pakkende melodie, maar misschien toch iets te simpel. Ik mis ook vocalen, vooral omdat The Anarchist daar juist sterk in is.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Ja, dat bedoelde ik ook idd.Meph0 wrote:De kick past op zich wel bij het nummer, maar die muur van bass past niet zo bij de kick. Voor de rest een leuke track.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
hm, misschien vaker luisteren.
Lekker zomers sfeertje erin verwerkt. Prima, maar weinig verrassend 
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Wow dit valt me tegen. Vind de melo ook te simpel..
Vind de kick juist wel passen eigenlijk. Niet te hard dat het overstemt, moet je ook niet willen bij deze plaat.
Hele idee van deze plaat voelt wel wat house-achtig aan om een of andere rede. Track voelt buiten de climaxen om wel wat leeg aan.
Hele idee van deze plaat voelt wel wat house-achtig aan om een of andere rede. Track voelt buiten de climaxen om wel wat leeg aan.
The Anarchist durft te experimenteren, dat waardeer ik.
Misschien wat leegjes, maar ik vind dit gewoon heel fijn klinken hoor
Misschien wat leegjes, maar ik vind dit gewoon heel fijn klinken hoor
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
J
& de rest, zonde dat je er lange tijd niks meer van hoort kan ze tracks altijd wel waarderenFusionmania wrote:Snel releasen deze track!![]()
Al een tijdje geleden dat ik bericht hiervan kreeg maar toch
The Anarchist
The Anarchist
Hey FM, helaas ga ik niks meer met de track doen. Het is een vriendschapelijke track die een keer speciaal voor Adrenalize is gemaakt. Wel respect naar jou dat je em vet vind
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Zelfde geldt voor de andere nieuwe tracks die hij draaide in z'n 2dangerous Show.Fusionmania wrote:Al een tijdje geleden dat ik bericht hiervan kreeg maar toch![]()
The AnarchistHey FM, helaas ga ik niks meer met de track doen. Het is een vriendschapelijke track die een keer speciaal voor Adrenalize is gemaakt. Wel respect naar jou dat je em vet vind
Ook bij deze track, vrij egoïstisch dat deze nooit vrij gegeven is...
Hoe is dat in godsnaam egoïstisch?
Het blijft "een product" wat hij gemaakt heeft en heeft daarom alle recht om te beslissen wat hij ermee doet?
Het blijft "een product" wat hij gemaakt heeft en heeft daarom alle recht om te beslissen wat hij ermee doet?
Idd, hooguit niet slim. Je stelt er fans mee teleur.
Waarschijnlijk als in 'hij deelt het niet, geen free release, speelt hem niet meer' Dat soort egoisme.Jordi wrote:Hoe is dat in godsnaam egoïstisch?![]()
Klopt, klonk misschien wat kort door de bocht, maar is gewoon super jammer dat deze track nog nooit een (free) release gehad heeft.Nuracore wrote:Waarschijnlijk als in 'hij deelt het niet, geen free release, speelt hem niet meer' Dat soort egoisme.Jordi wrote:Hoe is dat in godsnaam egoïstisch?![]()
Deze en al zijn andere ungereleasede tracks, gaan dus toch ooit nog het levenslicht zien
View on YouTube
View on YouTube