Last edited by Dutchvini on 06 Dec 2011 18:05, edited 4 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2016
Dat ja. 
Om een of andere reden doet hij het niet.
Last edited by Dutchvini on 05 Dec 2011 18:08, edited 1 time in total.
&feature=g-u weghalenDutchvini wrote:Dat ja.
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2016
Dankuuu. Lekkere track trouwens.sjobie wrote:&feature=g-u weghalenDutchvini wrote:Dat ja.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik vind het weer een lekker nummertje. Past goed Do What I Can't Do en vergeleken met Battlescarz en Outrageouz gaat ie een totaal andere kant op. Ik verwacht veel van The Anarchist.
nee vind hier niet zoveel aan 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Zweverig, heerlijk 
Ik vind het wel jammer dat hij die wat hardere sound niet heeft vastgehouden. Platen als Outrageouz vond ik eigenlijk wel een mooie invalshoek voor Hardstyle. Anders qua opbouw en dergelijke.
Dit klinkt wel aardig, maar zeker niet geweldig. De sfeer is er wel, maar het is me net iets te zweverig. Do What I Can't Do vind ik een heel stuk beter.
Dit klinkt wel aardig, maar zeker niet geweldig. De sfeer is er wel, maar het is me net iets te zweverig. Do What I Can't Do vind ik een heel stuk beter.
Melodieus lekker, maar ik weet nu al dat het niet vet over gaat komen op een feest door die kicks. Maar hij mag wel door blijven produceren van mij, ooit komt ie er wel.
die kicks van Battlescarz in HWS waren zo geniaal 
Wat een fantastische zweefplaat. Weet niet of zo zweverig op een feest goed werkt, maar voor thuis: heer-lijk. In de climax zou ik dat riedeltje van laag naar hoog graag iets meer horen, prachtige synth.
AmenKhadber wrote:Ik vind het wel jammer dat hij die wat hardere sound niet heeft vastgehouden. Platen als Outrageouz vond ik eigenlijk wel een mooie invalshoek voor Hardstyle. Anders qua opbouw en dergelijke.
Klinkt niet slecht. Do What I Can't Do beter 
Ik hoop echter dat deze en Do What I Can't Do een soort van 'prove' zijn dat deze producer veelzijdig is en hopelijk blijft ie alle veelzijdigheid en originaliteit tonen in zijn tracks.
Ik hoop echter dat deze en Do What I Can't Do een soort van 'prove' zijn dat deze producer veelzijdig is en hopelijk blijft ie alle veelzijdigheid en originaliteit tonen in zijn tracks.
-
THardtraxxer
- 80 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
nee
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
best nice, deze man heeft vele stijlen, al vond ik The Skreetch nog het beste 
Moet een beetje aan Frozen Flame denken bij deze track. Opzich best lekker die melodie. 
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Lekker zweverig plaatje
Deze man laat zien een veelzijdig producer te zijn, gaan we nog veel van horen verwacht ik.
Deze man laat zien een veelzijdig producer te zijn, gaan we nog veel van horen verwacht ik.
Dit is een hele fijne luisterplaat
.
Nee vind dit netzo als die andere nieuwe plaat van hem niet veel aan.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008