Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Anarchist

Track(s): Diepe Bass (DJ Tool)

Sample/video:


1:08:22

Leuk gedaan! De vocals doen mij een beetje denken aan de Loudness Tool van Chris One :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er nou ook echt 'diepe bass' in had gezeten.. :x
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks