Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:02 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Technoboy & Tuneboy

Track(s): LUKA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:17 
 
Hardtraxxer

Promise Me 2.0 uhm, but nice ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks in de intro gaan nog wel, maar dan komt kattengejank, een saaie lange break en een nog saaiere climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intro klinkt lekker, kicks zijn in orde. Break en vocalen vind ik helemaal niks aan. Climax vind ik, op de kicks na, wel lekker klinken zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het spoor bijster die twee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze (lees Tuneboy) ooit nog een plaat maken ala Countdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Midintro gaat nog wel, maar dan komt kattengejank, een saaie lange break en een nog saaiere climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem wel goed eigenlijk. Vocal zijn een beetje kak, lijkt af en toe wel vals te gaan ongeveer. Lekkere melodie wel, fijn sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna 2 minuten break, next
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro is wel lekker, Dat kick :D wel een handje clap break trouwens, en de climax synths zijn zeer te herkennen van Promise me. Toch had ik gehoopt dat die climax wel meer plots kwam zoals in promise me :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zonde van die climaxsynth, de rest is echt om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Ik mis in de vocal alleen wel de voor het origineel zo karakteristieke "my name is Luka" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:29 
 

GE-WEL-DIG :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee ik vind dit helemaal niks. Het is gewoon saai. Die kicks zijn om te huilen. En dan ook nog zo'n lange break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een nieuwe waar geen hol aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Laat maar komen... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waardeloze sounds, waardeloze break en waardeloze kicks.. Nee dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

wizzieuploadzz schreef:
Promise Me 2.0


Weinig aan.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best lekker :) en wat wizzy al zei klopt wel een beetje. zelfde synth in de climax dan promise me. het is nou niet een allerdaagse synth vandaar dat het best zonde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje slap aftreksel van Promise Me...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks