J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Artiest: Technoboy

Track(s): Re-Invent Yourself
Sample/video: View on YouTube

Heerlijk :D :bomb
On YT TBY feat Danielle became TBY feat Daniele Mondello. So, if it was Tiesto feat. Sarah, it would get Tiesto feat Sarah Jessica Parker?
Last edited by jambekkie on 30 Nov 2011 10:59, edited 3 times in total.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Es even luisteren. Heb het de laatste tijd niet meer zo op Tby

Edit: weer van die verschrikkelijke kicks...... de melo en synth zijn wel oke. Vocals doen me ook echt helemaal niks.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Pfffff wat slecht, zit niet eens een kick in.
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Hij maakt wel hele vette melodieën, dat moet je hem wel meegeven.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De synth rond 0:40 is erg vet, alleen de melodie ervan is saai. De kicks zijn waardeloos en ik houd niet van hele verhalen in tracks. De lyrics zijn interessant, helaas hebben ze totaal geen betrekking op deze track. Ik zat continu te wachten op het vernieuwende deel, maar wat kwam was voor de zoveelste keer een standaard melodietje met de bijbehorende bassline. De kicks zijn misschien compleet nieuw voor Technoboy, maar niet significant anders dan de kicks die we kennen binnen de mainstream. Ik weet niet over welke evolutie hij praat, maar dit is meer een stilstand dan een vooruitgang.

Hopelijk gebruikt "Tuneboy" de eerste 'climax' synth en maakt er wel een vette track van. Technoboy solo zakt alleen maar verder weg :(
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Ik kon Technoboy waarderen door de altijd sterke kicks (vol, zwaar), maar deze kicks zijn totaal on-TBY. Wat mij betreft mag hij deze kicks weggooien en weer opnieuw beginnen. Ik vind de lyrics daarnaast ook erg irritant en zoals Lyst aangeeft, hebben ze geen betrekking op de track.

Het enige positieve vind ik dan de melodie en de synth daarvan.
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Lyst heeft inderdaad wel een punt. De vocals zijn een beetje irritant, maar ik probeer er niet teveel op te letten. De kick heeft ie weggegooid en hij is overnieuw begonnen, lijkt het wel. Ik stoor me er niet aan, vind het een lekkere kick

Maar ik vind dat Technoboy zijn stijl niet moet 'reinventen' (lekker nederlands), want dit is nogal mainstream. Technoboy was dat namelijk niet.
Last edited by jambekkie on 24 Nov 2011 21:08, edited 2 times in total.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
nee :( deze doet me niks jammer genoeg wilde wel weer eens wat nieuws horen van tby maar dit hoeft van mij niet.
J
Heerlijk! :drool:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
HEH? Ik vind dit dus helemaal niks. Het voelt allemaal zo gigantisch slap en futloos aan :/ De vocals, de melodie, de kicks, het hele totaalplaatje. Als hij nou weer eens iets als War Machine of Rage zou maken... :D
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Tja heel moeilijk dit, die kick is het niet helemaal helaas.. De rest eromheen klinkt daarentegen wel super!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Kick hangt een beetje tussen een Ran-D en een Zatox kick in. Niks mis mee! Intro heeft ook aardig wat drive met die springerige vocal en intromelodie. Climax is echt geen reet aan, wat een dooie melodie. Tijd om hem na de intro uit te mixen dus.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Niet zo boeiend helaas :(
Artiest
1973 posts member since 2009
Oei, dit is wel even een teleurstelling voor mij als saifam fan...

Kicks zijn echt ondermaats voor hun standaard, de vocal is overkill... Maargoed, gelukkig maken ze wel genoeg andere vette shit :D
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Geck-o wrote:Oei, dit is wel even een teleurstelling voor mij als saifam fan...

Kicks zijn echt ondermaats voor hun standaard, de vocal is overkill... Maargoed, gelukkig maken ze wel genoeg andere vette shit :D
Dit is niet saifam zoals we gewend zijn. Ik hoop niet dat Technoboy met dit stijltje verder wil, maar het lijkt er wel op. Eerst was er The Mojo, nu deze met de titel Re-invent yourself :/ Should I be worried Technoboy? :oh:
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
Probeer het leuk te vinden maar is het net niet, hopelijk dat ik m live hoor ergens
miss verander ik dan van gedachten.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
mwa niet slecht :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Geck-o wrote:Oei, dit is wel even een teleurstelling voor mij als saifam fan...
Hier nog iemand die eigenlijk dit wel vind tegenvallen. Zonde!
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Heul erg lekker! ^^
Hardtraxxer
199 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Het begon me gelijk al tegen te vallen toen ik de vocals hoorde.. verder vind ik de rest ook niet echt bijzonder.. Saifam 2006-2009 waar bent u?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik heb steeds minder met dit soort kicks en de rest is ook niet echt boeiend, op de mid-intro synth na. Vocals hadden van mij ook niet gehoeven.

Niet mijn ding helaas.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Gangsterdwerg wrote:Kick hangt een beetje tussen een Ran-D en een Zatox kick in. Niks mis mee! Intro heeft ook aardig wat drive met die springerige vocal en intromelodie. Climax is echt geen reet aan, wat een dooie melodie. Tijd om hem na de intro uit te mixen dus.
Eens
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Lyst wrote:De synth rond 0:40 is erg vet, alleen de melodie ervan is saai.
Idd, verder is 't heel erg slecht, lijkt wel een coone plaat :/
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
ik vind het een mooi nummer :thumbsup:

ben nooit zo kritisch:$
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Gare kicks en een saaie melo, Hoop dat TBY niet bij deze stijl blijft.