Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Technoboy

Track(s): Re-Invent Yourself
Sample/video:

Heerlijk :D :bomb

Citaat:
On YT TBY feat Danielle became TBY feat Daniele Mondello. So, if it was Tiesto feat. Sarah, it would get Tiesto feat Sarah Jessica Parker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Es even luisteren. Heb het de laatste tijd niet meer zo op Tby

Edit: weer van die verschrikkelijke kicks...... de melo en synth zijn wel oke. Vocals doen me ook echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfffff wat slecht, zit niet eens een kick in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij maakt wel hele vette melodieën, dat moet je hem wel meegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De synth rond 0:40 is erg vet, alleen de melodie ervan is saai. De kicks zijn waardeloos en ik houd niet van hele verhalen in tracks. De lyrics zijn interessant, helaas hebben ze totaal geen betrekking op deze track. Ik zat continu te wachten op het vernieuwende deel, maar wat kwam was voor de zoveelste keer een standaard melodietje met de bijbehorende bassline. De kicks zijn misschien compleet nieuw voor Technoboy, maar niet significant anders dan de kicks die we kennen binnen de mainstream. Ik weet niet over welke evolutie hij praat, maar dit is meer een stilstand dan een vooruitgang.

Hopelijk gebruikt "Tuneboy" de eerste 'climax' synth en maakt er wel een vette track van. Technoboy solo zakt alleen maar verder weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kon Technoboy waarderen door de altijd sterke kicks (vol, zwaar), maar deze kicks zijn totaal on-TBY. Wat mij betreft mag hij deze kicks weggooien en weer opnieuw beginnen. Ik vind de lyrics daarnaast ook erg irritant en zoals Lyst aangeeft, hebben ze geen betrekking op de track.

Het enige positieve vind ik dan de melodie en de synth daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:07 
 
Hardtraxx Elite

Lyst heeft inderdaad wel een punt. De vocals zijn een beetje irritant, maar ik probeer er niet teveel op te letten. De kick heeft ie weggegooid en hij is overnieuw begonnen, lijkt het wel. Ik stoor me er niet aan, vind het een lekkere kick

Maar ik vind dat Technoboy zijn stijl niet moet 'reinventen' (lekker nederlands), want dit is nogal mainstream. Technoboy was dat namelijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nee :( deze doet me niks jammer genoeg wilde wel weer eens wat nieuws horen van tby maar dit hoeft van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:08 
 

Heerlijk! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HEH? Ik vind dit dus helemaal niks. Het voelt allemaal zo gigantisch slap en futloos aan :/ De vocals, de melodie, de kicks, het hele totaalplaatje. Als hij nou weer eens iets als War Machine of Rage zou maken... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:33 
 
Hardtraxx Elite

Tja heel moeilijk dit, die kick is het niet helemaal helaas.. De rest eromheen klinkt daarentegen wel super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick hangt een beetje tussen een Ran-D en een Zatox kick in. Niks mis mee! Intro heeft ook aardig wat drive met die springerige vocal en intromelodie. Climax is echt geen reet aan, wat een dooie melodie. Tijd om hem na de intro uit te mixen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo boeiend helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:16 
 
Artiest

Oei, dit is wel even een teleurstelling voor mij als saifam fan...

Kicks zijn echt ondermaats voor hun standaard, de vocal is overkill... Maargoed, gelukkig maken ze wel genoeg andere vette shit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:35 
 
Hardtraxx Elite

Geck-o schreef:
Oei, dit is wel even een teleurstelling voor mij als saifam fan...

Kicks zijn echt ondermaats voor hun standaard, de vocal is overkill... Maargoed, gelukkig maken ze wel genoeg andere vette shit :D


Dit is niet saifam zoals we gewend zijn. Ik hoop niet dat Technoboy met dit stijltje verder wil, maar het lijkt er wel op. Eerst was er The Mojo, nu deze met de titel Re-invent yourself :/ Should I be worried Technoboy? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Probeer het leuk te vinden maar is het net niet, hopelijk dat ik m live hoor ergens
miss verander ik dan van gedachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

mwa niet slecht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Oei, dit is wel even een teleurstelling voor mij als saifam fan...

Hier nog iemand die eigenlijk dit wel vind tegenvallen. Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heul erg lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het begon me gelijk al tegen te vallen toen ik de vocals hoorde.. verder vind ik de rest ook niet echt bijzonder.. Saifam 2006-2009 waar bent u?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb steeds minder met dit soort kicks en de rest is ook niet echt boeiend, op de mid-intro synth na. Vocals hadden van mij ook niet gehoeven.

Niet mijn ding helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Kick hangt een beetje tussen een Ran-D en een Zatox kick in. Niks mis mee! Intro heeft ook aardig wat drive met die springerige vocal en intromelodie. Climax is echt geen reet aan, wat een dooie melodie. Tijd om hem na de intro uit te mixen dus.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De synth rond 0:40 is erg vet, alleen de melodie ervan is saai.


Idd, verder is 't heel erg slecht, lijkt wel een coone plaat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind het een mooi nummer :thumbsup:

ben nooit zo kritisch:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gare kicks en een saaie melo, Hoop dat TBY niet bij deze stijl blijft.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks