Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

rare pitchkicks, vond de vocalen voor een keer juist weer wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Het idee van die climax vind ik dan weer wel vet.

Een überrandom melodie met nul sfeer gecombineerd met ontzettend slappe kicks die veel te hoog gaan die niks meegeven aan de track. Dat idee vind jij vet terwijl je daar normaal altijd over klaagt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 19:30 
 

Klinkt niet echt goed nee. Weer een standaard nummer. Wanneer is men het zat steeds dezelfde tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Het idee van die climax vind ik dan weer wel vet.

Een überrandom melodie met nul sfeer gecombineerd met ontzettend slappe kicks die veel te hoog gaan die niks meegeven aan de track. Dat idee vind jij vet terwijl je daar normaal altijd over klaagt? :P

Zoals ik al toelichtte vind ik de kicks gewoon kut. Maar de climax doet me denken aan die DBSTF remix van Burning Love. De sfeer van die melodie en dat ritme vind ik geweldig. Deze heeft dat imo ook.

Waarom jij de kicks er opeens bij haalt die volgens jou onder ''mijn idee van de climax'' valt, terwijl ik die in de zin daarvoor nog heb afgekraakt, snap ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Het idee van die climax vind ik dan weer wel vet.

Een überrandom melodie met nul sfeer gecombineerd met ontzettend slappe kicks die veel te hoog gaan die niks meegeven aan de track. Dat idee vind jij vet terwijl je daar normaal altijd over klaagt? :P

Zoals ik al toelichtte vind ik de kicks gewoon kut. Maar de climax doet me denken aan die DBSTF remix van Burning Love. De sfeer van die melodie en dat ritme vind ik geweldig. Deze heeft dat imo ook.

Ik deel die mening niet, maar helder. :P

Elexz schreef:
Waarom jij de kicks er opeens bij haalt die volgens jou onder ''mijn idee van de climax'' valt, terwijl ik die in de zin daarvoor nog heb afgekraakt, snap ik niet.

Het idee van de climax vond je goed, en bij een climax horen ook kicks, dus vandaar. Ik kreeg een beetje de indruk dat je jezelf tegensprak, maar goed, doet er verder ook niet toe, want helder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik spreek over mijn idee over mijn eerstvolgende auto die ik ga kopen, hoeft daar toch ook niet per se het type banden, prijs, bekleding, noem maar op bij te zitten? :p Hier dus ook niet per se de kicks, anders zou ik inderdaad mezelf tegen spreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 04:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: @
jaron123 schreef:
Jonge die kerel kijkt in het begin alsof ie zn drol niet door zn anus krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het maar een saaie track
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoor ik nou bij 2:57/2:59 de Basspower filterkicks uit het pakket van Bioweapon? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Afbeelding
Cheesy kicks, die doen alsof ze heel hard zijn, maar dat totaal niet zijn, bovendien pitcht het alle kanten op terwijl als je de akkoorden volgt hoor je dat die hoge kicks niet eens nodig zijn.
Binary Voice :sick: , geeft een serieuze melodie direct een My Little Pony gehalte.
Typische standaard uitgedroogde Italiaanse kaas.


Vind droge parmigiano best lekker ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks