Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Technoboy & Activator

Track(s): Steam Train

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit eerlijk gezegd echt gaaf klinken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

kutnummer :yawn:

next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:10 
 

wootum schreef:
Ik vind dit eerlijk gezegd echt gaaf klinken :$

Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik vind hem ook vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:11 
 
Hardtraxxer

Best een fijne track :). Niet geweldig maar gewoon tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga hem toch links laten liggen hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee, jammer dit, snap ook de titel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nee, jammer dit, snap ook de titel niet.


Moet balen zijn voor een trainfreak dat dit niks met een stoomtrein te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is vet! Leuk plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heel erg vette track, uitstekend uitgewerkte crossbreed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette plaat :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:44 
 

haha dat langzame deel klinkt best vet maar die climax erna heeft echt een zieke drive :worship: :woot: hoe die erin klapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Erg dikke en toch ook wel experimentele plaat! Lekker opzwepend ook.
Ik kan wel in de titel komen. Luister even vanaf 2.35 minuut,
Beetje alsof het een trein is die gaat versnellen (met wat fantasie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Expirimenteel inderdaad.. ik kan het wel waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind het echt dikke troep dit >.< niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Festuca schreef:
Nee, jammer dit, snap ook de titel niet.


Moet balen zijn voor een trainfreak dat dit niks met een stoomtrein te maken heeft.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt slecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor dus echt wel de stoomtrein hoor... ;) Lekker experimenteel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Festuca schreef:
Nee, jammer dit, snap ook de titel niet.


Moet balen zijn voor een trainfreak dat dit niks met een stoomtrein te maken heeft.

ja heb even een traantje gelaten, maar toch een misleidende titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:32 
 

Cruelty schreef:
Wat slecht afgemixt zeg, kicks zijn lelijk en botst met de synth in het intro. Overused vocals. niks voor mij


Zegt het woord 'preview' jou ook wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yay: :thumbsup: :love:

heerlijke Activator (subground) invloeden. (die kicks vanaf 3:00 (L) )
meer van dit soort plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:41 
 

Sorry maar ik vind dit een van de dikste platen die ik dit jaar heb gehoord :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan dit wel waarderen, vooral de mid & outro! Heerlijke sounds zeg. Ook de ''Steam Train'' hoor ik hier wel in, snap de titel wel. Het stuk tussen de mid & outro moet ik effe aan wennen, maar dat stukje slow it down (subground??) klinkt dik hoor! Outside the box =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:14 
 
Donateur

Apart, combi tussen subground en hardstyle Vind het wel geinig, maar ben niet echt overtuigt van dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Subground in een hardstylejasje, heerlijk!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks